pfffff, ben best zenuwachtig voor morgen.. sophie gaat nml voor het eerst naar het kdv

hoi hoi

nou ik merk dat ik behoorlijk gespannen ben voor morgen..
dan gaat sophie  nml voor het eerst naar het kdv, waar ik strakjes ook ga werken...

ik ben zo bang dat ze het niet leuk gaat vinden, dat ze de hele tijd moet huilen of verdrietig is..

sophie is nml nog steeds wat angstig voor andere kindjes, als ze aan haar zitten of als ze gaan huilen of gillen dan wordt ze angstig en begint dan hartverscheurend te huilen...

en ja, op en kdv heb je nu eenmaal kindjes...

het is wel een bewuste keuze geweest omdat ik denk dat het voor haar wel goed is om leren om te gaan met andere kindjes en ik ga er natuurlijk ook zelf werken , dus dan moet ik opvang voor haar hebben, maar nu op dit moment twijfel ik zooo aan alles...

wat als ze zo verdrietig is, wat als het echt niet gaat...
pfff maar goed dat zijn zorgen voor ehhh overmorgen..(zegt mama heel wijs...)

in principe gaat ze een hele dag, maar heb voor mezelf al besloten dat als het niet gaat ik haar uiterlijk aan het eind van de morgen/begin van de middag weer ophaal en meeneem..
ik wil haar niet de hele tijd laten huilen of verdrietig laten zijn..

op dit moment zit ik al van alles te pakken wat ze nodig heeft, en heb bijna alles al klaar liggen.
nu nog even mijn  zenuwen de baas worden en dan komt het vast goed...

meiden, heb even jullie steun nodig voor morgen en duim met me mee,,,
zal wel redelijk veel te vinden zijn morgen op jg of anders ga ik lekker winkelen oid.. want om nou de hele dag thuis te zitten zonder mijn moppie...
pff denk dat dat wel heel lang duurt

liefs tobi

Succes morgen.
De dames daar weten echt wat ze doen hoor, moeders hebben er idd
vaker last van.
Maar probeer toch niet te gestresd te zijn, kinderen vernemen dat.
(heb het vorige week nl zelf ook mee gemaakt met onze oudste op
de kleuterschool)

gr diana

Wat herkenbaar, alleen ben ik zenuwachtig omdat Jorick voor het eerst mag proefdraaien op de basisschool woensdag.
Maar het is idd zo dat de kindjes verdrietig zijn als mama/papa weggaan. Maar houdt in je achterhoofd dat als je weg bent Sophie waarschijnlijk alweer lachend de harten van de leidsters aan het stelen is... Het zal je hoogstwaarschijnlijk heel erg meevallen !!

Laat je wel even weten hoe het gegaan is ??

Groetjes Jolanda

Ik kan me heel goed voorstellen dat je nerveus bent.
Zou ik ook zijn hoor,en ik ben niet zo snel nerveus.
Zoek inderdaad wat afleideing,shoppen is een héle  fijne afleiding natuurlijk!
En meestal vinden de ouders het erger dan de kindjes hoor,het komt vast goed!
Ze is in goede handen en ik denk inderdaad dat het goed voor haar zal zijn om aan andere kindjes te 'wennen'.
Heel veel sterkte en shop'se!
Groetjes Tanja

Hiya Tobi!

Ah gosh, kan me de zenuwen helemaal voorstellen hoor. Sophie gaat het natuurlijk helemaal geweldig doen daar, en wie weet duurt dat ff. Haha dat zeg ik nou wel maar bij mij zouden de zenuwen ook gieren.
Zal voor jullie duimen morgen :) of uhm eigenlijk dus al vandaag.

Ajuus, ilja

En... toch een beetje kunnen slapen vannacht??

Hoe was het??? Hoe vond Sophie het en hoe was jouw eerste dag???
Hier geen ervaring met eerste keer naar kdv, maar als ik het vaker hier lees, valt het waarschijnlijk allemaal best mee! Hopelijk in jullie geval ook!

Groetjes, Marloes mv Marly

Terug
Bovenaan