A
Anoniem
Guest
Zo hier weer eens een berichtje van mij, ik ben (on) rustig in afwachting van mijn NOD (ip 13 mei), voelde me vorige week echter anders. Sinds de eisprong zegmaar. Alsof ik tegen een verkoudheid aanliep, dikke ogen, niet echt moe, maar wel moeier als anders, af en toe een zeurende baarmoeder, af en toe een zeurende eierstok etc, mijn ei kwam ws een paar dagen later dan ik had berekend, want ik heb echt van smorgens vroeg tot savonds laat enorme pijn gehad in mijn li-eierstok, pffff, wie van jullie voelen dat ook zo duidelijk??
Nu eigenlijk nergens last meer van, behalve dat mijn borsten wat zwellen en prikken en af en toe steekt er wat boven mijn blaas, maar das maar heel af en toe. Maar dat van de borsten heb ik altijd als ik ongesteld ga worden, dus, maar ja het is wel vrij vroeg dan deze keer, maar soms is mijn cyclus korter. Ach en zo kan ik nog wel een uur doorgaan, whahaha. Of te wel inderdaad in afwachting van. Iedereen veel succes met klussen en het hierna bijbehorende geduld!!
Groetjes Tamara29
Nu eigenlijk nergens last meer van, behalve dat mijn borsten wat zwellen en prikken en af en toe steekt er wat boven mijn blaas, maar das maar heel af en toe. Maar dat van de borsten heb ik altijd als ik ongesteld ga worden, dus, maar ja het is wel vrij vroeg dan deze keer, maar soms is mijn cyclus korter. Ach en zo kan ik nog wel een uur doorgaan, whahaha. Of te wel inderdaad in afwachting van. Iedereen veel succes met klussen en het hierna bijbehorende geduld!!
Groetjes Tamara29