Hey meiden,
Hoe is het bij en met jullie?
Hier gaat het allemaal niet zo lekker.........
Sinds een dikke 2 weken heb ik veel last/pijn aan mijn bekken.
Eerst dacht nog van het zijn mijn banden maar het zijn toch echt mijn bekken.
Ik word zelfs wakker van de pijn en weet me geen houding te geven dan op mijn rug is niet fijn op mijn zij niet bah en dat dan midden in de nacht........
Overdag voel ik het ook doorlopend met zowel zitten als bezig zijn ik baal er zo van ben "pas" 21 weken.
Daarbij heb ik sinds een week af en toe ook al harde buiken............vind het wel erg vroeg ervoor.
Nu heb ik niet de ideale baan voor een "zorgloze"zwangerschap.
Ik werk namelijk in de thuiszorg voor 15 uur in de week.
Doordeweeks alleen avonden en daar houden ze al rekening met me lichte route's tot max 22 uur.
Nu moet ik woensdag weer naar de verloskundige kijken wat zij zegt maar ik zie het me zo niet volhouden tot de 33 weken.
Met floortje zat ik ook al met 29 weken thuis............ik baal er zo van het is alsof ik faal en elke ander om mij heen wel uitwerkt tot aan het verlof is natuurlijk ook niet zo maar lijkt wel zo.
En ja mijn gezondheid en die van onze kleine man is het belangrijkste dat weet ik echt en dat stel ik echt voorop maar die andere gedachten spelen toch ook wel erg mee..............
Heeft iemand van jullie ook al last van de bekken?
Wat doen jullie eraan en wat zei de verloskundige?
Nou ik moest het ff kwijt..........
liefs louise
Hoe is het bij en met jullie?
Hier gaat het allemaal niet zo lekker.........
Sinds een dikke 2 weken heb ik veel last/pijn aan mijn bekken.
Eerst dacht nog van het zijn mijn banden maar het zijn toch echt mijn bekken.
Ik word zelfs wakker van de pijn en weet me geen houding te geven dan op mijn rug is niet fijn op mijn zij niet bah en dat dan midden in de nacht........
Overdag voel ik het ook doorlopend met zowel zitten als bezig zijn ik baal er zo van ben "pas" 21 weken.
Daarbij heb ik sinds een week af en toe ook al harde buiken............vind het wel erg vroeg ervoor.
Nu heb ik niet de ideale baan voor een "zorgloze"zwangerschap.
Ik werk namelijk in de thuiszorg voor 15 uur in de week.
Doordeweeks alleen avonden en daar houden ze al rekening met me lichte route's tot max 22 uur.
Nu moet ik woensdag weer naar de verloskundige kijken wat zij zegt maar ik zie het me zo niet volhouden tot de 33 weken.
Met floortje zat ik ook al met 29 weken thuis............ik baal er zo van het is alsof ik faal en elke ander om mij heen wel uitwerkt tot aan het verlof is natuurlijk ook niet zo maar lijkt wel zo.
En ja mijn gezondheid en die van onze kleine man is het belangrijkste dat weet ik echt en dat stel ik echt voorop maar die andere gedachten spelen toch ook wel erg mee..............
Heeft iemand van jullie ook al last van de bekken?
Wat doen jullie eraan en wat zei de verloskundige?
Nou ik moest het ff kwijt..........
liefs louise