Pfffff hoe lang nu nog!!

Hoi meiden,

Inmiddels 40 weken en nog geen klein ukkie. Ben het spuugzat en vanwege de vele weeen en harde buiken zit ik er helemaal doorheen. Mag hopen dat de kleine gauw komt en dat ik mezelf weer bent want zo is het echt niet leuk meer.

Liefs RH

Oh meid!zo herkenbaar!!was gisteren uitgerekend en ben sinds deze week ook zo beu!lag gisteravond gewoon te janken op de bank...word nu zo zwaar ook hier veel harde buiken en krampen,maar zet gewoon niet door.sochends doe ik wat in huis om de rest van de dag helemaal kapot te zijn.
ik voel me met de dag ellendiger...als dinsdag nog niks word ik gestript...maar das ook weer afwachten of het helpt
succes en sterkte,kan voor ons niet lang meer duren en dan zijn we het snel weer vergeten hoe beu we het waren

liefs jootje

Hey Jootje,

Gelukkig ben ik niet de enige die zich zo ellendig voelt. Hier ook doe ik 's ochtends wat in huis en de rest van de dag niets meer. Loop al 1,5 week 's nachts beneden en doe geen oog dicht is gewoon niet vol te houden zo.

Hopelijk komen die ukkies nu gauw en idd dan zullen we t wel zo wer vergeten zijn.

Succes en sterkte. Liefs RH

Ja die laatste dagen die kunnen zo lang duren. Je zit er gewoon op te wachten en dan lijken 2 weken nog zo lang! Wat mij altijd wel hielp is iig uitgaan van 1 week erbij. Maar als eenmaal die datum gepasseerd is dan kun je er ook helemaal klaar mee zijn!
ga veel afleiding zoeken !!! Veel doen dus! Gezellige en leuke dingen, dicht bij huis.... Plan je dagen gewoon vol! En neem je rust nog lekker want die is straks helemaal voorbij!

Probeer er nog even van te genieten!! Je gaat het straks nog missen.

Terug
Bovenaan