pfffff ik ben gestresst...

Ten eerste alle mama's die al bevallen zijn gefeliciteerd!!

Sorry dames, maar moet ff mijn hart luchten! Onze kleine meid wil maar niet komen, al vanalles al gedaan (bitterlemon, tonic, seks ;), wonderolie) maar niets helpt! Aangezien mijn vriend over 2 weken vertrekt voor 6 maanden uitzending, zit ik nu echt op hete kolen! Ik weet dat stress juist tegenwerkt, maar ik kan wel schreeuwen, janken, gillen, mijn haren uit mijn hoofd trekken! Ik weet het ff echt niet meer!

De verloskundige wil pas strippen met 41 weken, dus daar moet ik op wachten! Iemand nog tips? Ik weet het ff echt niet meer!

Pfff meis, wat een stress, dat is inderdaad niet goed voor je....
Maar kan het mij zo goed voorstellen....
Ik heb helaas geen andere tips voor je, dan te ontspannen.....
Hopelijk komt de kleine meid snel, zodat jullie er nog samen lekker van kunnen genieten!

liefs

Tip: zoek eens op acupressuurpunten om de weeen op te wekken. Verder lees ik ook dat veeeeeel wandelen helpt. En tepelstimulatie.

Hoop dat hij/zij snel komt en jullie nog tijd met elkaar hebben.

Oh wat vervelend meis, ik wou dat ik je kon helpen, maar heb ook alle middeltjes geprobeerd, niks werkt, morgen zelfs 42w en dus ingeleid...

Weet wel dat stress in ieder geval niet werkt, probeer er niet teveel aan te denken, ga lekker bakken, badderen, loop de trap nog eens een keer extra op en idd voetreflextherapie in de hiel werkt ook nog wel eens!

Sterkte!

Jeetje wat onmenselijk van de vk zeg.Ik bedoel ze kan zich toch een beetje inleven in het feit dat je man straks vertrekt voor uitzending.Hee kop op he!
Ik loop ook nog..Ben vandaag 40 weken dus moet ook nog ff denk ik.Ik heb donderdag een afspraak staan wil ook vragen of ze aankomende maandag willen strippen als dat al kan.

sterkte xxx nice

jeetje kan de vk niet een beetje mee werken.snap dat je hem begint te knijpen dat je man al over 2 weken weg moet.hoop voor je dat het niet te lang meer duurt zodat jullie samen nog kunnen genieten van de kleine.
sterkte meid

Terug
Bovenaan