Pfffff, Maudy ziek en ik ook..............papa in Los Angeles............zucht.

A

Anoniem

Guest
Jemig zeg...........ik ben van de week al ziek naar huis gestuurd door collegae.
Griep: snot, zere rug, niesbuien, nog meer snot, zere keel, nog eens snot.......
Op zich niet erg, ik overleef het wel.
Nu is Maudy sinds drie dagen ook jengelig en koortsig, gister tot 40 graden onder paracetamol, en snachts slapen........ho maar. Zo zielig.
Er komen meer tanden aan, was gister in haar mondje aan het voelen (met geweld, want ze laat het niet zo maar toe) en ja hoor, daar was ook een onder tand.........en volgens mij voelde ik nog meer komen. Naast de hoektand boven die ze al kreeg.........
Ik heb gister de kinderarts (ik werk in het ziekenhuis, handig die connecties) gebeld, want haar koorts bleef stijgen ondanks de paracetamol. Gelukkig mag ze veel meer paracetamol hebben dan op het doosje staat aangegeven, dus voor de nacht maar een flinke stoot gegeven, helaas vanmorgen weer 39 graden...........
Drinken ging gisteravond ook niet meer en zag mijn meisje al in een koortsstuip belanden.............I know, ik weet te veel.............beroepsdeformatie............

Anyway, allemaal leuk en aardig maar ik stond er deze week helemaal alleen voor, Fons zit in het buitenland zoals elke week, maar nu natuurlijk een extra lange vlucht........gelukkig niet naar Mexico, zal de varkensgriep ook nog mee naar huis nemen............gelukkig is hij vanavond weer thuis, dus vannacht sta ik er niet alleen voor en kan ik misschien zelf een beetje gaan uitzieken.....
Gezellige koninginnedag zo, en het is zulk lekker weer..................ik kan geen kant op, maar ga haar denk ik zometeen toch even stevig inpakken en even de zon op haar koppie laten schijnen...........ik word niet beter van binnen zitten, en ik denk dat het voor haar ook lekker is, een klein blokje om.........

Nou, genoeg geklaagd...........even lekker van me af geschreven........

Kus Rimke (wwwwwwwwwwwhhhhhaaaatsjoe!!!!)

ha rimke,

wat balen zeg.
heel veel beterschap voor jullie beiden en lekker slapen vannacht.

gr floor

Echt super vervelend! Zeker als je er dan ook nog alleen voor staat!

In elk geval heel veel beterschap! Hopelijk knappen jullie snel op!

Een dikke knuffel van ons!

Groetjes,
Susan

Dank jullie Floor en Susan! Wat een schattige Nijn-kaart, ben dol op nijn.........
Lief!
Ben net even na een twee uur durende ochtendslaap (!!!!!) toch even met haar naar buiten geweest, lekker dik in gepakt, in haar oranje bodywarmertje (noppies, binnenstebuiten te keren, maar dat terzijde). en ik in Fons zijn rood-wit-blauwe fleece............was harstikke druk hier in het dorp, met een enorme koninginnemarkt, maar ben er dus even over heen gerend........
Snel weer naar binnen, maar god! Wat is het lekker!! Is ook wel eens leuk, koninginnedag in de zon en heerlijke temperaturen.......
Maar goed, ik heb haar in tijden niet zo gedwee gezien, is echt een beetje uit haar doen.......zometeen maar een papfles ipv een boterhammetje en fles, kost haar iets minder energie. Fruithap ging prima, dus de vitaminen zijn binnen.........
We rommelen maar wat door........

Aahh. wat jammer dat jullie ziek zijn..
Zijn jullie al opgeknapt inmiddels?

Beterschap anders en een knuffel voor Maudy

poeh Rimke- klingt ongezellig. Maar goed dat jij goede kontakten hebt via jouw werk en dat jouw collegaes jou naar huis stuurden. Ik wens jullie veel beterschap en hopelijk gaat papa jullie beiden verwennen als hij terug is.

Knuffels van

Mor74 en Celeste (akelijk wakker momenteel...)

hahaha, in huize Snel-Smolders is de rust enigszinds terug gekeert. Dat wil zeggen, Maudy de draak heeft vannacht weer doorgeslapen, maar heeft nog wel koorts. Wel een stuk lager dan was, 38.7 vanmorgen..........
Bij mij komt het lekker los maar ik heb ook nog koorts, sta te trillen op mijn benen bij alles wat ik doe.
Wilde gisteren nog bellen naar het werk of ik slachtoffers uit Apeldoorn moest helpen komen opvangen............werk ik Arnhem en ja, daar zijn ook slachtoffers gebracht.........ik stond te trillen op mijn benen dus ik heb me maar bedacht...........gelukkig is het bij ons op de SEH mee gevallen, ik had net het hoofd aan de telefoon om me ziek te melden voor het weekend, en zij vertelde dat de stroom is meegevallen.......gelukkig maar.
Anyway, maudy eet en drinkt nog steeds aardig dus ik heb goede hoop dat zij het komende weekend koortsvrij raakt. Zouden het dan toch de tanden zijn geweest?

Fons is weer thuis, dus ik kan achterover gaan hangen (NOT!!!!) en me laten vertroetelen...............

Lieve meiden, bedankt voor jullie medeleven!
Whahahaha, de ordinaire griep komt er weer aan...........Hopelijk dan, en heeft dit niets met varkentjes te maken............

Terug
Bovenaan