PFFFFF WARM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi   Dames,

Hebben jullie ook zo last van de warmte. Ik zweet me kapot en ben soms erg duizelig. Vind dit echt niet leuk terwijl ik normaal toch echt een zonnig type ben. Heeft iemand tips?

Pff ik hoop dat we gauw een onweersbuitje krijgen dan ga ik heerlijk buiten in de regen staan hihihi

Liefs Linda 29,4wk

Ik heb er totaal geen last van. Vervelend dat jij wel last hebt. Ik ben altijd een zonnig type geweest en vind het nu nog steeds fijn.

Groetjes Ilsje

30 wkn zwanger

hoi hoi,

ik heb ook erg veel last van de hitte en heb mezelf ook binnen opgesloten in de verkoeling hahaha
ben helemaal geen zonnig typ en verbrand zo snel en wordt altijd zo rood als een kreeft hahaha

vanavond weer lekker naar bed met hele dikke enkels hahaha

groetjes moekje

33 wkn

Hallo,

Ik had er tot voor kort geen last van, ik lag zelfs soms nog een uurtje te zonnen
in de tuin.
Maar sinds vandaag trek ik het niet meer. Ik fiets erg veel om mijn oudste naar van alles te brengen (vooral naar school). En ik dacht vandaag echt dat ik het niet meer redde haha.
Gelukkig spelen mij 2 meiden heerlijk samen in de tuin dus kan ik even relaxen met de deur open maar wel binnen!!!
Succes met de warmte!!
groetjes Daan (bijna 30 wkn)

Ik ben een echte zon liefhebber en vind het heerlijk dat het zo warm is! Alleen heel vervelend dat sommigen er toch last van hebben. Zelf heb ik er nog geen last van.
En als ik het heel erg warm vind worden ga ik snel onze woonkamer in. Het is vrij donker bij ons dus erg koel!

liefs Suus

Ja, het is wel warm hé...
Maar ik moet zeggen dat ik er wel goed tegen kan, ben dan ook wel een zonaanbidster hoor!!
Ga soms nog wel ff in de tuin zitten met een boekje..Heb wel last van dikke voeten 's avonds maar ja dat hoort erbij hé..
Gr. Anne-Marie
33+2

Ik had er tijdens mijn zwangerschap ook veel last van.

Tip: Koop een zwembad(je)......... Heerlijk!

En je kan zelf nog maar zien hoeveel geld je eraan uitgeeft want je hebt ze in alle soorten en maten.

Dames dames,
er zijn veel ergere dingen dan de wamte!......
Anna

Terug
Bovenaan