pfffff wat een nacht zeg

zo dat was een leuke gebroken nacht
1tje die we nog niet hadden meegemaakt
haha
zo he! om twaalf uur had annique haar laatste fles, en die had ze helemaal leeggedronken 130cc ( doet ze anders nooit bij de laatste fles)
dus ik dacht die slaapt wel door tot 5 a 6 uur net zoals anders
maar nee hoor om kwart voor 3 was madam klaar wakker, ze wou geen fles nadat ik het had geprobeerd te rekken met de speen wat ze niet wou..
en kreunen en maaien met armen en benen in haar bakerzak.
ik dacht misschien wil ze uit die zak en wordt ze dan rustiger maar nee hoor het werd nog veel erger.
ze trapte in mijn buik en sloeg me in mijn gezicht met haar knuistjes haha
en lachen erbij........ echt ik werd er op een bepaald moment ( 1,5 uur later) narig van
ik dacht ga slapen , en mijn vriend sliep natuurlijk gewoon door grrrr..
om 5 uur was ik het zat ze wou       nog steeds geen fles ( ja 5 slokken) en haar speen wou ze ook niet, maar wel gapen haha jaja het is een dametje
ik dacht ik leg je weer in bed..... dit wordt echt niets..
nou wat denk je in bed... huilen huilen huilen, dus ik dacht echt dat ik gek werd en ik was al zo moe..
na 3x naar haar toegelopen te zijn heb ik ( heel erg) haar laten huilen en binnen 5 minuutjes was het stil, nog 1x de speen erin en om 6 uur viel ze in slaap , ikook haha
maar om 6.45 ja hoor was ze weer,
ik dacht die moet toch wel heel moe zijn maar nee hoor, eenmaal bij ons in bed weer lachen en doen , oh oh oh
om 8 uur ging mijn vriend eruit ,dus wij ook maar met ze 2en mee
een fles erin jaja nu wou ze hem eindelijk en om 9 uur weer naar bed.
ff gehuild en nu slaapt ze als een blok....... ff afkloppen hoor hihi
dus was een gezellige nacht althans annique vond het erg gezellig bij papa en mama zucht.., en ze heeft me lekker bezig gehouden haha
was ik de enige vannacht? of zijn er meer kindjes die vannacht hun mama hebben wakker gehouden ???
liefs sandra gaaaaaap

hier nog 1 die ook vermoeiend is. zou het aan de volle maan gelegen hebben?
om half 11 de late fles. ( krijgt ze altijd om die tijd ) en normaal om half 6 maar nu. no way he. half 4 en meneer   was klaar wakker. rekken met de speen. pfff half 6 was ik het zat dus hup fles. die ging echt op een tempo van lik me versje. en idd manlief slaapt als een blok er door heen.

en niet meer slapen he. en dan ben je zelf ook nog eens heftig ongesteld. en dan dit erbij. dus alles in 1.

nu net in bad gedaan. flesje binnen no time leeg en in bed gelegd en slapen dat meneer nou doet!!!!
ik ga maar wat doen in huis voor hij wakker wordt. ik hoop dat tie de 4 uur weer haalt. zodat ik echt ff voor me zelf heb

Hoihoi,

Dat heb ik bijna de hele week gehad behalve afgelopen nacht heeft meneertje lekker doorgeslapen.. De verloskundige zei als je hem nou eens om een uur of 22:00 in bad doet en dan laatste flesje en idd het werkt afgelopen nacht dan vanavond maar weereens proberen  Wat meneertje ook lekker vindt is om op me buik te leggen en dan in slaapvallen dan slaapt ie als een roosje en zodra ik hem dan in bed doe gaat ie weer huilen.

Ohja mijn vriend slaapt ook gewoon overal door heen  ik heb hem van de week gewoon wakker geport..

Groetjes,

Bianca & Lars

Hier precies hetzelfde verhaal!!
Ook rond 03.00 uur feest in de tent!!

Ik vond het zo licht op zijn kamertje en vroeg me af wat het was. Gordijntje opzij en toen zag ik dat het volle maan was.. Grr,..
Ik heb het vermoeden dat Kay niet meer kon slapen door de verlichte slaapkamer.. Licht is dag hè..

Ach ja,.. nu ligt hij lekker bij te slapen van de onrustige nacht..

Groetjes,

Esmé mv Kay

Hier juist een keer een voorbeeldige nacht gehad!! Heerlijk een keer!!

Wat hebben al die mannen toch? Waarom horen zij niets en slapen overal door heen??
Het lijkt bij iedereen wel hetzelfde te zijn!

Vandaag was Lyanne heel erg onrustig, wilde niet slapen, nu eindelijk wel, ik hoop dat ze weer voorbeeldig is vannacht! We zien het wel.

Groetjes, Marieke

Terug
Bovenaan