Pfffff wat een onrust vandaag

Hoi dames,

Pffff zit er wat in de lucht vandaag of zo???
Beide kids zijn zooooo vreselijk onrustig!!! Yordi doet nog altijd zijn middagslaapje, omdat hij het anders echt nog niet volhoudt.( is in jan 2 geworden) Tussen de middag een uur bezig geweest en 3x bij hem geweest voordat hij eindelijk in slaap viel. Heb hem net wakker moeten maken, met het gevolg dat hij nu al weer niet te genieten is. Steeds om alles jammeren en die nee fase waar hij nu in zit is ook geen leuke bijkomstigheid. Quinn is de hele dag ook al onrustig. Heeft vanaf de fles van 12 uur niet geslapen, ja 5 min en dan weer wakker enz enz. Om 3 uur net de fles gehad en eindelijk slaapt hij nu. Quinn is al vanaf de geboorte ontzettend onrustig. Soms helpt het dat hem hem inwikkelen, maar soms ook niet. Zijn flessen drinkt hij wel goed nu we andere voeding erbij gebruiken, want quinn heeft reflux. Het spugen is nu dus eindelijk wat minder, maar het slapen............
Dat doet hij het liefste bij of me man of bij mij op me buik. Dan is hij zo vertrokken. Maar jah dat kan ik ook niet altijd doen, want jah yordi loopt er ook nog rond. Pfffff en op zo'n dag als vandaag dan wordt ik er zelf ook zoooo ontzettend moe van. Iemand nog tips wat we kunnen gebruiken bij de onrust van quinn?? Soms heb ik het idee dat hij liever op zijn buik slaapt, maar durf dat niet zo goed te proberen.....( we zijn allemaal buikslapers, alleen yordi is vanaf 5 maanden op zijn buik gaan slapen, omdat hij zichzelf toen kon omrollen) Zit er even doorheen dams en alle tips zijn welkom!!!!

Liefs marielle

heej marielle

ik leg Amy gewoon op der buik hoor alleen dan wel in de box...dekentje erover en mevrouwtje slaapt... en hoeveel herrie xander ook maakt ze slaapt door...

vervelend dat Quinn zo dwars is... xander is hier erg druk als er visite is maarja is elk kindje wel denk aandacht vragen...

succes met je kindjes

heej marielle

ik leg Amy gewoon op der buik hoor alleen dan wel in de box...dekentje erover en mevrouwtje slaapt... en hoeveel herrie xander ook maakt ze slaapt door...

vervelend dat Quinn zo dwars is... xander is hier erg druk als er visite is maarja is elk kindje wel denk aandacht vragen...

succes met je kindjes

Ow wat een dag hè. Bij mij ging het maandag ook zo. Tot half 10 in de avond heb ik lopen rennen tussen de 2 kindjes. Wat een spagaat. Ik geloof dat ik het aandacht verdelen nog wel het moeilijkste van alles vind.

Ik gebuik nu de knoopdraagdoek als hij erg onrustig is en ik mijn handen vrij wil hebben. Dan is hij binnen 30 sec. nokkie :)

Hier is mijn oudste trouwens ook aan het rommelen met zijn middagslaap...zuch...echt zo arelaxed als ik het gewoon even rustig wil hebben in de middag. Hopelijk bedenkt hij zich en gaat hij gewoon weer braaf slapen tussen de middag.

Enne...mijn taktiek na zo'n rotdag. Morgen beginnen we gewoon weer opnieuw :) De eerste 10 weken is een baby gewoon non stop aan het rommelen. Troost je...het gaat over:)

Veel sterkte! Je bent niet de enige

Hier was het ook erg onrustig vandaag!
Olivia laat ik overigens wel op haar buik slapen, dan slaapt ze (normaal gesproken dan) langer en rustiger. Dat werkte bij haar grote zus ook altijd goed.

Helaas slaapt hier de oudste al niet meer tussen de middag sinds rond haar tweede verjaardag :(

hoi hier een ervaren moeder van buikslapers al mijn 3 kinderen zijn buikslapers wel hebben we een aerosleep in het bedje voor mijn gemoedsrust vergeet niet dat vroeger alle kinderen op de buik moesten slapen ivm krampjes en boertjes en het is voor kleine kinderen een veiliger gevoel compacter ik zou het gewoon lekker proberen ze hebben dan ook minder schrikreflex en kunnen vaster slapen succes en volg vooral je eigen gevoel
angela juni forum

hoi hier een ervaren moeder van buikslapers al mijn 3 kinderen zijn buikslapers wel hebben we een aerosleep in het bedje voor mijn gemoedsrust vergeet niet dat vroeger alle kinderen op de buik moesten slapen ivm krampjes en boertjes en het is voor kleine kinderen een veiliger gevoel compacter ik zou het gewoon lekker proberen ze hebben dan ook minder schrikreflex en kunnen vaster slapen succes en volg vooral je eigen gevoel
angela juni forum

Terug
Bovenaan