pfffff wat een saai feest

Hoi Hoi,

Gisteren avond hadden we een familiefeest. Mijn tante en haar vriend vieren ieder jaar hun verjaardagen in een zaaltje en we mogen allemaal komen. Nou had ik er al niet zo'n zin in maar ja...we gingen toch maar. Emma naar mijn beste vriendin gebracht en wat denk je: huilen toen we weg gingen. Aaaahhhh wat moeilijk om dan weg te gaan. Dus ik huilen in de auto. Leuk een avondje uit. maar dacht ik, dalijk lekker swingen en kletsen komt het wel weer goed. Nou niet dus. De muziek was helemaal niks dus dansen was er dit keer niet bij. De bediening was ronduit onbeschoft. Wat een afknapper!!!! Net heb ik Emma al weer opgehaald met het voornemen om vanavond heerlijk thuis te blijven en van haar te genieten. Feestjes laat ik voorlopig maar weer even achterwege.

Groetjes Monique

Hoi,
het is zowiezo al niet zo leuk om je kleintje onder te moeten brengen, maar als dat voor iets leuks is, dan is dat makkelijker. Maar als het ook nog is voor zo'n vreselijk feest. Bah. Kan me je gevoel helemaal voorstellen.
Ik had laatst een bruiloft. Helemaal geen zin in. "Gelukkig" was mijn vriend niet lekker, dus die bleef thuis bij Quinn. Ze hadden een goede band en heb toch nog lekker gekletst en gedanst. Dat ging ook wel beter, omdat ik wist dat Quinn bij papa thuis was.
Groetjes Veerle

Ja helaas wel. Gelukkig had mijn vriendin een sms-je gestuurd dat Emma lief was gaan slapen. Dat was een hele geruststelling kan ik je vertellen.

Groetjes Monique

Terug
Bovenaan