Pfffff... wat een weken!

Zo, ik moet even mijn hart luchten en mijn verhaal kwijt, al is er niets nieuws te melden...

Zit al vanaf mijn ongi in een dip en nu ook nog vreemde uitslagen op mijn ovusticks. Ik wordt er net vrolijker van! Dit weekend ook een verplichte kraamvisite, dus ook dat helpt niet mee.

Ik merk dat ik nu ineens de moed aan het verliezen ben om zwanger te worden, hoewel we echt nog niet zover met de onderzoeken zijn.
De HSG ging deze ronde niet door, omdat er geen plek was, vreemde ovutesten... Pfff... Ik zit er aan te denken om de ovulatietesten maar gewoon te laten zitten voortaan, hoewel ik ook voor mezelf de zekerheid wil hebben wanneer mijn eisprong is!

Ik weet het gewoon ff niet meer. via via 2 kennissen bij wie ook icsi niet heeft aangeslagen. Hoewel het bij ons nog lang niet zover is, spookt ook dat al bijna 2 weken door mijn hoofd.
Daarbij heb ik sinds gisteren steeds steken in mijn rechter lies en ben ik doodmoe.
Afgelopen maandag een knietje van een paard gekregen tegen mijn bovenbeen (grote blauwe en pijnlijke plek), afgelopen donderdag is er een paard op mijn voet gaan staan, die nu helemaal dik en bont en blauw is... Schiet lekker op!

Het is gewoon ff helemaal mijn maand niet! Laten we het daar maar op houden.
Ik kijk nu wel uit naar de volgende ronde. Elke nieuwe ronde is voor mij toch een soort nieuw begin!

Liefs Daisy

Ach, meis... Wat een maand!
Ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Elke ronde is een nieuw begin, maar leven naar die ronde toe is een hel!

Over twee weken mogen we naar de gyn. Er word dan een afspraak gemaakt voor een kijkoperatie en als dat positief uitpakt beginnen we met IUI.
Mijn lichaam begrijp ik toch al helemaal niet meer. Super-regelmatig ongesteld, duidelijke eisprong (voelbaar en met met ovulatietesten), maar nu al bijna twee jaar bezig.....Zucht..... Wat is er toch mis met ons?!?! We kunnen alleen maar afwachten.....

Heel veel sterkte deze maand. En succes in de nieuwe ronde!!!

Liefs Star

Hoi Star!

Ik heb precies hetzelfde als jij, alleen ben jij net een stapje verder bij de gyn. Ook alles goed en in orde, maar intussen nog steeds geen zwangerschap.

Jij succes met de kijkoperatie! Ik hoop voor je dat ze idd wat vinden, kunnen ze daar iig mee aan de slag. Of dat je snel zwanger bent natuurlijk!

Liefs Daisy

Meiss begrijpelijk allemaal!!
Ik heb net gehoord dat een bekende zwanger is waarvan we geeneens wisten dat ze een vriend had...dus ws een ongelukje....En ik wil ook zo graag een 'ongelukje'......
Hou moed dat doe ik ook. Maar moeilijk is het allemaal wel...zucht....

Knuff!!!

Knuffels zijn altijd welkom!
Ik denk dat iedereen hier op het forum wel eens zo'n week/maand heeft dat alles tegen zit...
Nu ben ik aan de beurt :(

@ Neomi, ik hoop echt voor je dat het bij jullie allemaal 'vanzelf' gaat!

@ prinses, dat komt hard aan! Heb nu 2 zwangere kennissen. De 1 zwanger in ronde 1: het was zo snel niet de bedoeling. Nr. 2: kennen elkaar nu 3 maanden en zijn 3 maanden zwanger. Ws ook een ongelukje...

Gelukkig hebben we dit forum om af en toe even flink te spuien!!

Morgen lekker naar de huishoudbeurs met mijn moeder, (de 9maandenbeurs is er gelukkig nog niet morgen!)

Liefs Daisy

Dan krijg je er van mij ook nog een dikke knuffel bij!

En, het fijne van dit forum is dat je altijd je gevoelens kunt spuien bij meiden die in hetzelfde schuitje zitten en je dus begrijpen.

Ik hoop dat je snel uit je dipje komt, hoewel ik het helemaal snap. We willen allemaal zó graag en elke ronde is er één te veel.

En als er dan ook nog allemaal zwangeren in je vriendenkring of op het werk zijn (ik zit er ook middenin....) maakt dat het er niet makkelijker op.

Maar, houd moed meis. Wij zijn echt ook een keer aan de beurt en ik hoop dat dat snel is!

Heel veel succes en sterkte!

Liefs, Marieke

Thanx! Vandaag een onwijs gezellige dag gehad metmijn moeder op de huishoudbeurs, lekker zonder zwangere, want die komen vandeweek pas als ook de 9maandenbeurs open is!

Ook nog 2 weekjes volhouden, dan heb ik een weekej vrij en kan ik ook even helemaal lekker uitrusten, dat heb ik ook har nodig nu!

Terug
Bovenaan