PFFFFF!!!

A

Anoniem

Guest
Hai allemaal,

Afgelopen vrijdag ben ik naar de huisarts geweest, omdat ik me toch zorgen maakte of alles wel goed is, zitten nu in ronde 10. Op advies van jullie ben ik gegaan en volgens de huisarts is er niets aan de hand en moet ik nog maar geduldig zijn en als het over een half jaartje nog niet gelukt is om zwanger te worden kan ik weer langs komen!!! Ook vertelde ik dat ik zo'n kramp onder in mijn buik had en vanuit zijn bureau stoel wist hij te zeggen dat ik last heb van mijn dikke darm. Eerst was ik erg op gelucht maar toen ik thuis kwam baalde ik want voor mijn gevoel, ben ik makkelijk weg geluld!!! Maar ja nu ben ik nog steeds niet opgelucht, en maak ik me steeds meer zorgen of het allemaal wel gaat lukken en merk ik dat ik er helemaal even geen zin meer in heb. Sorry moest het toch even kwijt. Probeer maar te denken dat de huisarts wel weet wat ie zegt toch????

Groetjes Saskia

ja sas, geduld, en dat is wat wij vrouwen juist niet hebben! maar dat snappen ze niet. dus wordt je weer voor een half jaar weggestuurd. als ik jou was geweest had ik gezegd dat ik al veel langer bezig was met oefenen, maar ja, daar is het nu te laat voor, en bovendien is het maar beter zo, het is natuurlijk veel beter als het via de naturlijke weg gaat, en al die ziekenhuis bezoekjes zijn nu ook niet altijd bevordelijk. Anyway, het is en blijft naturlijk een wonder het proces van zwanger worden etc. Dus blijven oefenen!!!! heeel veeel succes

Wat een onbehouwen xxx zeg! Had hij echt niet door dat dit gevoelig ligt ofzo? Nou als je er geen genoegen mee neemt of als er voor jou gevoel wat anders aan de hand is dan kan je altijd ergens anders heen. Je hebt gewoon recht op een second opinion. Succes!

Dank jullie wel, voor jullie lieve berichtjes. Ik wacht wel af, maar als de buik kramp aan blijft houden ga ik gewoon terug. Maar ik ben zo iemand die dan dicht klapt en later pas bedenkt van hé das lekker zeg!!!!!
Thanks en jullie ook heeeeellllll veeellll geduld en succes toe gewenst!

groetjes Saskia

Succes saskia, gedult is erg moeilijk, maar we duimen door...
En die second opinion heb je zeker recht op...
Groetjes

he, dit heb ik nu ook!
Ik ben afgelopen woensdag weer naar de dokter geweet, ik heb namelijk ook zo'n buikpijn, een zeurderige pijn, soms met steken enzo. Een paar weken geleden heb ik een inwendig ondezoek gehad en bleek ik entrokokken te hebben, die normaal gesproken in je darmen zitten maar ook kunnen verplaatsen naar de vagina. Ik moest antibiotica hebben. Nu is de pijn in alle hevigheid weer terug, maar ik moet het nog even aankijken van de dokter.

Ik zou als het niet over gaat toch eisen om onderzoek, een dokter weet veel maar kan niet zomaar aan je zien waar je last van hebt, dan zou hij toch eerst even zijn handen moeten laten wapperen!

succes ermee, liefs Jet

Sorry om te zeggen maar wat heb jij een lul van een huisarts. Had hij zijn dag niet vandaag? Gelukkig is het bij mij anders. Hij wilde mij de vorige keer al na 11 maanden zien! En ook dit keer zei hij meteen dat ik na 11 maanden zonder succes mij bij hem moest melden. En dat jouw HA vanuit zijn stoel al kon zeggen dat jij last had van je darmen, vind ik helemaal schandalig! Hij had op zijn minst even kunnen voelen! Zo ben je nog geen steek wijzer geworden!
Ik hoop dat het gauw mag lukken!
Succes!
Groetjes, Kat

Wat is dat toch met die huisartsen. Ze zijn allemaal zo kort door de bocht.
Ik was bij de huisarts nadat ik bloed was verloren, krijg ik kortaf te horen dat ik een miskraam heb gehad. Ik zat daar maar te huilen en hij zat tegenover mij en zei niks. Het enige wat hij zei is dat ik nog een maand moest wachten en er niet zo mee bezig moest zijn. Daar had ik op dat moment even geen oren naar.
Ik hoop voor jou dat het gauw lukt.
Liefs kaatje

Terug
Bovenaan