PFFFFF

Hoi meiden,
Ff van me af schrijven want ja hoor,stipt op dag 28(vandaag dus)heb ik rugpijn enz en word ik dus gewoon zeker te weten ongi vandaag!
Ik had even goede moed deze maand want ik voelde me zo lekker en goed,ach jullie kennen het vast wel.
Ik begrijp alleen niet dat mijn temp dus de hele maand laag is gebleven en dus pas 3 dagen geleden ineens omhoog ging,tegelijkertijd met wat prut afscheiding,toen wist ik alweer hoe laat het was.
Morgen heb ik dus een verjaardag waar allemaal ukkies zullen zijn,ahhhh ik heb er gewoon geen zin in in al die verhalen,klinkt misschien hard maar ben die babyverhalen zat!Er wordt echt nergens anders over gepraat.

Sorry dames voor dit berichtje maar had gewoon zin om evn van me af te pennen,heb mijn paardrijden al afgezegd want met zo'n pijn in mijn rug zit dat ook niet lekker,niet dat het nu ook zo lekker weer is,bah!

Liefs
Snoop

hoi snoopy,
balen zeg! brrrr, gemene duivels! zonde he, dan voel je je zo goed en dan is t weer niet raak...ik weet er alles van.
ben je al ns gecheckt ivm die lage temp? heb je een gyn? anders zou ik m even bellen. ik had deze cyclus ook t gevoel dat de temp verhoging niet meer kwam (was gewoon een vrij lange cyclus) maar toen dacht ik ook: ik ga bellen als ie niet komt deze week. maar ik heb nu een half jaar de tijd gekregen omdat ik geopereerd ben aan endometriose en dus let ik overal heel overddreven op; dit zijn ten slotte de beste maanden... dus ik kan me voorstellen dat voor iemand anders meteen bellen een beetje overdreven is. en hij is wel gestegen...ik snap t ook niet, misschien heeft iemand anders t wel ns gehad?
ik vind t knap als je gewoon gaat trouwens, naar zo'[n verjaardag met kinderen. in zon periode krijg je mij daar niet heen. maar iedereen weet t ook wel en snapt t redelijk als ik niet verschijn, gelukkig. veel liefs, lis

Hoi Snoopy,

Ik begrijp helemaal hoe je je eigen voelt. Ik merk aan mezelf dat ik er ook steeds meer moeite mee gaat krijgen. Elke keer het onderwerp kinderen. En zeker mensen die er niet bij stil staan dat het allemaal niet zo vanzelfsprekend is zoals sommige denken, daar irriteer ik mij aan. Wij zitten nu in ronde 13 en hebben ons voorgenomen om na onze vakantie in september naar de HA te gaan, hoewel ik geen zin heb om de medische molen in te gaan. Maar ik ben 32 jaar dus mijn klokje tikt ook door, dus moet ik wel. We zien het wel. Meid, ik wens je veel sterkte en ik hoop dat je snel zwanger zult zijn.

Groetjes van Lena.

Hoi Snoopy,
als je er echt tegenop ziet om op een verjaardag met babypraat te zijn, ga je toch gewoon lekker niet!
Je bent niet lekker gewoon, dus niemand zal je er raar op aan kijken denk ik.
sterkte, Deb1

Hoi meiden,bedankt voor jullie lieve reacties,niet gaan naar de verjaardag is geen optie want mijn vader wordt 70 jaar en tja dat si wel een mijlpaal vind ik,maar ik heb wel besloten om niet lang te gaan.

Lis,ik loop al zo lang bij de gyn en temp nu al vanaf april en dit is nog nooit zo geweest dat mijn temp niet omhoog ging,alleen deze maand,ik heb wel een nieuwe thermometer gekocht want heb het idee ook dat deze niet optimaal werkt,mijn gyn zei dat dat tempen helemaal niks zegt,tja ik weet het ook niet meer hoor,ga nu ronde 28 al in!!!Bah bah bah,ben het zat!
Maargoed ik mag half oktober weer terug bij de gyn en dan krijg ik denk ik groen licht voor ki oid.Toch wat om naar uit te kijken.

Bedankt voor de reacties,datdoet goed.
Liefs
Snoop

he snoop,
misschien lees je dit nnog: geen van de gyns die ik heb gehad hebben naar templijsten gevraagd en ook reageerden ze altijd een beetje , tja laatdunkend ofzo als ik er over begon. dus dat kan best dat t niet altijd klopt of goed gaat met die temp...poe, ronde 28, dat is niet mis, ik zit daar zelf ook tegenaan (iets minder) wat duurt t allemaal lang he? zo oneerlijk! hopelijk gaat t lukken met de behandeling die je krijgt. wat houdt ki ook weer in? veel sterkte, lis

Herkenbaar verhaal.In mijn familie en vriendengroep zijn er ook een hoop ukkie's en/of lopen er zwangere vriendinnen rond.Met gemengde gevoelens hoor ik alle verhalen aan, heb net n.l een miskraam acher de rug, maar dit is iedereen alweer vergeten hoor!.Ach, mensen gaan ontwijken lost ook niets op, want dan krijg ik een kluizenaars bestaan,hihi.

Terug
Bovenaan