Pfffff

Nu zit ik er eventjes helemaal doorheen! Ik ben enorm moe, slaap al 4 nachten niet, en mijn buik doet zeer. Ook verlies ik steeds wat. Ik denk afscheiding maar weet het niet zeker. Gisteren naar de wc geweest en daarna verloor ik ineens nog wat water of zoiets. En vanmorgen verloor ik weer wat bloederig slijm. Ook huil ik de hele ochtend al om niks maar stoppen lukt ook niet. Morgen mag ik gelukkig weer op controle dus dan gaan we het eens even vragen.

Ik ben nu 36,5 week en ik heb het nog zo druk. Ik moet nog wat laatste dingen kopen voor de beeb, het kamertje is nog een troep en ik loop hopeloos achter met de was en de rest. Gelukkig komt mn moeder me maandag helpen! Daarnaast heb ik de komende 2 weken ook nog afspraken en verjaardagen staan. Pfffff ik zie het nu even niet meer zitten hoor. Heb vandaag ook alles afgezegd en mn dochter gaat naar mn ouders zodat ik een dagje voor mezelf heb.

Sorry voor het geklaag, maar ik moest het even kwijt! Het lucht al iets op!

Liefs ciomama

Ah meid,wat vervelend allemaal zeg!alleen van zo zoveel slaapgebrek ga je toch al huilen!tenminste ikke wel hoor kan daar zeer slecht tegen.
het lijkt erop dat je je slijmprop aan het verliezen bent....daarna duurt het nooit meer zo lang voor de baby komt,
als dat zo is heb je vast mensen om je heen die je goed gaan helpen met de kamer en je huishouden?
verder heb ik ook veel last van afscheiding,vruchtwater ruikt zoetig als je niet vertouwd zou ik de verloskundige bellen die kan zo zien/ruiken of het vruchtwater of afscheiding is...zo te horen duurt het allemaal niet lnag meer voordat je je kleintje in je armen houd....

liefs jootje

Bel vandaag de vk nog!!!!!!

je verliest water en een slijmprop? zijn je vliezen niet al gebroken?

liever dag eerder laten nakijken dan je kindje verliezen toch?

buik doet zeer, kan weeen zijn!!!

wil je niet bang maken maar klinkt allemaal wel heel toevallig, dus gelijks bellen, dan weet je het zeker

oja en al die dingen op je lijstje?
schrappen, verjaardagen redden zich wel zonder jou! mama komt helpen voor de beeb klaar te maken en alles buitenshuis lekker laten vallen
gaat nu om jou en de beeb

sorry ben in directe bui

maar water, slijm en zere buik, toch echt voortekenen hoor, kan best dat je al bevalt

als je slijm verliest met bloed is idd een teken van een slijmprop.maar ja met een zere buik ja weet het niet.. ik heb ook elke keer pijn maar ja kan pijn in je buik hebben van je banden, je bekken en vaak herken je weeen snel hoor. je kan idd ff bellen.

dames,
ik weet dat de prop alleen niet wat hoeft te betekenen maar de combi met water verliezen en pijn is toch net anders

ik hoop dat ciomama toch ff belt en ik ben benieuwd

Terug
Bovenaan