Nu zit ik er eventjes helemaal doorheen! Ik ben enorm moe, slaap al 4 nachten niet, en mijn buik doet zeer. Ook verlies ik steeds wat. Ik denk afscheiding maar weet het niet zeker. Gisteren naar de wc geweest en daarna verloor ik ineens nog wat water of zoiets. En vanmorgen verloor ik weer wat bloederig slijm. Ook huil ik de hele ochtend al om niks maar stoppen lukt ook niet. Morgen mag ik gelukkig weer op controle dus dan gaan we het eens even vragen.
Ik ben nu 36,5 week en ik heb het nog zo druk. Ik moet nog wat laatste dingen kopen voor de beeb, het kamertje is nog een troep en ik loop hopeloos achter met de was en de rest. Gelukkig komt mn moeder me maandag helpen! Daarnaast heb ik de komende 2 weken ook nog afspraken en verjaardagen staan. Pfffff ik zie het nu even niet meer zitten hoor. Heb vandaag ook alles afgezegd en mn dochter gaat naar mn ouders zodat ik een dagje voor mezelf heb.
Sorry voor het geklaag, maar ik moest het even kwijt! Het lucht al iets op!
Liefs ciomama
Ik ben nu 36,5 week en ik heb het nog zo druk. Ik moet nog wat laatste dingen kopen voor de beeb, het kamertje is nog een troep en ik loop hopeloos achter met de was en de rest. Gelukkig komt mn moeder me maandag helpen! Daarnaast heb ik de komende 2 weken ook nog afspraken en verjaardagen staan. Pfffff ik zie het nu even niet meer zitten hoor. Heb vandaag ook alles afgezegd en mn dochter gaat naar mn ouders zodat ik een dagje voor mezelf heb.
Sorry voor het geklaag, maar ik moest het even kwijt! Het lucht al iets op!
Liefs ciomama