Pffffff Het mag van mij al gebeuren

A

Anoniem

Guest
hallo dames,

Sorry dat ik even op wil luchten bij jullie, want namelijk ik ben het zat en wil niet meer ben vandaag 36wk 4dg en de baby mag van mij echt al geboren worden, ik heb nog steeds last van zwangerschaps allergie over me hele lichaam de hele dag maar krabbeln en vloeken en niet slapen en de benauwdheid door dat mijn baarmoder tegen me ribben drukt en de buik die in de weg zit en maagzuur alles bij elkaar heb ik het gehad nu.

Ik heb medelijden met de dames die al 37 weken bereikt hebben en nog niks gebeurt, Nou Baby's Kom Op

Manal

Hallooo,

Kan het me helemaal voorstellen hoor...
Dacht ik vorige week nog dak 34wkn was bleek de kleine
op zon 35 wkn te zitten, morgen dan dus 36wkn..en ja ik heb het ook helemaal gehad..
Heb erg last van mn bekken, waardoor ik meer lig dan zit of loop,,,mn grootste vriend is dus mn bed...En als ik nu eens lekker kon slapen? neuh zit dr niet in.....heb nu al 3 dagen buikpijn, het rommelt flink, dan weer flinke pijnlijke steken, dan weer kramp
en ga zo maar door.....soms sta ik gewoon te janken van ongemak..
Dus jaaaaaa, laat dit ukkie maar komen...
Ik kan de woorden: de laatste loodjes niet meer horen al zijn ze nog zo waar....
haha tis wat he?

Kop op,

groetjes Jo

Pas had ik ook zo een baal-moment. Ik zat een beetje te surfen en kwam op het forum "als zwanger worden langer duurt" terecht. Ineens vielen mijn ongemakken in het niet bij de klote momenten en onzekerheden die de vrouwen daar moeten verduren.
Dus: kom op, het is voor het goede doel en ik weet zeker dat er een heleboel vrouwen zijn die er alles voor over zouden hebben om dit mee te kunnen maken!

hoi hoi
erg is dat he,dat wachten.
heb je alles helemaal klaar en kun je een beetje rustig aan doen en lekker bijslapen en
dan kan je niet slapen omdat alles gewoon zo zeer doet.
ik ben nu 34 weken dus ik moet nog wel ff.
liefs sil

Hai,
Nou hier nog zo een die het niet meer ziet zitten. Ik ben nu 37 +3 en morgen heb ik vanwege de vermoeidheid en krampen een extra controle in het zh. Daar hebben ze maar zitten vragen wanneer ik eens ging klagen HiHi. Nu kunnen ze de lol op! Ik heb al in week 21 complicaties gekregen en ben dus vanaf toen weekelijks op contole geweest. Alles bleef goed en ik voelde me perfect. Geen gezwam en gewoon happy. Maar nu sinds 3 weken gaat het heling af. Ik slaap niet meer en heb continu oefenweeen. Waar die toch voor nodig zijn is mij een raadsel. Als of de bevalling zelf niet pijnlijk genoeg gaat zijn!. Ik hoop dat ze morgen open staan voor stippen of een andere stimulerende actie. Ik ben het beu om me te vervelen terwijl ik eigenlijk ook geen energie heb om iets te doen. Overdag slaap ik in 2 tot 3 fases om maar overeind te blijven. das toch niet de bedoeling denk ik dan?!

Nou jullie horen me morgen wel. Duim voor mij (ons)

groetjes Co-tje

Hoi hoi,

Ik snap wel wat jullie bedoelen hoor, hebben allemaal van die baalmomenten, ik ook, zoals jullie waarschijnlijk wel gelezen hebben. Ook vannacht weer vervloekte ik af en toe mijn buik, aangezien lekker slapen er niet echt bij is.

Maar Renske heeft helemaal gelijk, ik kom zelf van dat "als het zwanger worden langer duurt" forum, en van mij mag de kleine gewoon nog lekker vier weken blijven zitten hoor. Het heeft lang genoeg geduurd om zwanger te worden, dus die vier weekjes zijn het dubbel en dwars waard.

Ik wens jullie allemaal veel succes met de laatste loodjes !! Voor sommige is het al bijna zover, nog maar 4 daagjes en dan is onze maand aan de beurt !!

Terug
Bovenaan