Pffffff

A

Anoniem

Guest
meiden zijn jullie het ook al zat het wachten.
Was er niet echt mee bezig de afgelopen dagen maar vamorgen stond ik voor de spiegel.
En toen zagen m`n tepels er raar uit.
van die grot puntjes in het tepelhof en m`n tepels blijven een beetje hard.
En dan ga je toch denken he!
Heeft een van jullie hier ook last van?

Ben blij als het wachten voorbij is.

groetjes Dolfijn

Hoi Dolfijn,

Ik kan me voorstellen dat je er moe van wordt! Ik sta ook bijna iedere ochtend voor de spiegel te bekijken of ik al iets zie veranderen. Maar ik heb tot nu toe nog geen last van andere tepels. Terwijl ik al wel 6 dagen overtijd ben..... Ik wil zondag pas testen, dus ik zal ook nog even in spanning moeten wachten...

Ik zal heel hard voor je duimen dat het raak is!!

liefs, Daphne

Hoi Dolfijn,

volgens mij hebben wij dezelfde NOD dag (1 sept.). en ik ben met je eens de tijd duurt zo lang als je aan het wachten bent!!
Nou is mijn linkerborst heel erg aan het opzwellen en stevig aan het worden maar mijn rechterborst heeft kennelijk niet zo'n haast, die blijft namelijk het normale formaat. Ik vind het er echt niet uitzien, maarja. Moeder natuur doet wat hij wil.
Maar ook ik ben dus elke ochtend aan het kijken. Tenminste als ik mijn ogen open kan houden. Ik ga nu ook weer lekker gelijk met mijn zoontje een middagdutje doen. Niet dat dit veel helpt want vanavond lig ik er ook weer om 9 uur in. maarja zo heb ik in ieder geval weinig tijd om me druk te maken.

Succes met wachten en ik wacht ongeduldig met je mee.

liefs,
Jasmijn

Hoi Jasmijn,

mijn NOD is indd ook op 1 sept.
Mijn lieverdje is nu bijn 4 en ik kan `s middags niet ff tukken dar heeft ze weinig behoefte aan.

Ik wacht geduldig(maar niet heus) samen met jou op onze NOD.

Dikke knuf Dolfijn.

Terug
Bovenaan