Pffffff

A

Anoniem

Guest
Nou meiden gister alweer bloedverlies (dag 24, 9 dagen na eisprong...) gehad dus mn ongi zal maandag of dinsdag wel weer doorbreken. Op naar ronde 10; baaaaaaaal!

Net belde de gyn, zaad van mijn man was goed qua aantallen en beweeglijkheid. Dat is iig goed nieuws! Progesteron is hoog genoeg om te weten dat er een eisprong is geweest maar dat zou evt op meerdere momenten gecheckt moeten worden. Verder zijn er wel antistoffen van chlamydia in mijn bloed gevonden en dat kan wel een reden zijn voor een eileideronderzoek.
Hier krijgen we een korte kuur voor. Volgens de gyn krijgen we nu vanaf dag 10 echo's om te kijken hoe het gaat met de eisprong maar dat horen we tzt wel. Eerste echo zal rond 3 november zijn, ben benieuwd.

Wie had dat gedacht na 2 keer meteen zwanger?? Ikke niet! :-(

Hey

Balen dat je weer ongi word.
maar wel fijn dat de gyn goed nieuws had.
Hopen dat er niets geks uit de andere onderzoeken komt.

ik duim voor je dat het de volgende keer raak is.
succes
X Nanda

Balen meid!
Hier een dikke knuffel!
En gelukkig houden ze de eisprong nu goed in de gaten.

x Jolijn

Balen meid.....jeetje zegt dus niks he? bij de eerste kids 1e ronde raak!
wel ifjn dat ze je eisprong in de gaten houden en dat de test goed was van je man
liefss

Wat balen zeg!! Wel fijn dat de uitslag van je man goed was, wel weer een zorg(je) minder!
Succes lieverd! Komt echt wel goed allemaal!

Liefs Lynn.

Hey balen meid!

Gelukkig heb je wel positief nieuws gekregen!

Samen op naar de volgende ronde.

Liefs

Ha Charlotje,

Gelukkig geen slecht nieuws en wie weet helpt de kuur. Het eileideronderzoek is wel vervelend, maar ik vond het niet zo erg als dat je soms leest. Een bevalling doet veel meer pijn. Ik was 3 mnd na de HSG zwanger, wie weet juist wel daardoor? Alles is toch weer schoongespoeld....

Nou afwachten maar weer, maar goed de eerste stappen zijn gezet....
Wenser

Terug
Bovenaan