Pfffffff 1e echo

Na een uitloop van half uur waren we dan aan de beurt. Na wat gegevens en mijn angst te hebben verteld wilde ze een echo doen. Ik kon namelijk vanochtend zonder spugen mijn tandenpoetsen en ik heb licht krampjes....... Hoe maak ik mezelf gek.
Het werd een buikecho en yes ze zag gelijk een hartje. Ook de lengte klopte en we komen nu uit op 12-12-12. Maar voor de precieze datum wachten we nog even de termijn echo over ruim twee weken af. Weer een week of twee later mag ik voor de nekplooimeting. Morgen bel ik even voor een afspraak. Ik ben nu even opgelucht en we zijn weer een stapje verder. Joepie..........

Joehoe! Wat heerlijk! Zo zoute je maat jr lichaam kan je flink voor de gek houden hé, maar heerlijk toch dat, de misselijkheid afneemt!

Vandaag is het bij mij weer pet.... Al vanaf vanochtend kotsmisselijk, zucht!

Gefeliciteerd en geniet meid!

Gefeliciteerd meid!!! Fantastisch nieuws! En wat een mooie datum, hi hi.

Fijn dat je over twee weken weer een echo hebt :) Weer iets moois om naar toe te leven. Geniet van dit goede nieuws!

x

Ha, ha, mama Evi ik snapte je eerste bericht gelijk al. Bij mij wil de iPad altijd zelf gaan denken en krijg je soms de raarste woorden. Soms chantant en soms grappig.

Maar inderdaad je lichaam houd je soms gewoon voor de gek. Gelukkig maar want dat het nu goed is, is veel leuker nieuws.

Oh meid wat goed!!!! Gelukkig heb je jezelf maar een beetje gek gemaakt en heeft je lichaam je een handje geholpen!

Supergoed nieuws!!!!!!!!!
Jeeeeeeeij

Liefs

Terug
Bovenaan