pfffffff, schandalig, ik wil snoepen !!!!!!

HoiHoii

En hebben jullie al rare eetgewoonten !??
Ik heb steeds trek in 'ordinaire" snoep zoals winegums enzo.. schandalig gewoon !! Die dingen heb ik al jaren nooit meer gegeten !! Waarom heb ik er nu zo'n trek in !? Gek he!??
Mijn man heeft net een zak voor me gekocht en die is alweer bijna leeg !! Schaam me diep ;-)
Verder vond ik koekjes en chocolade enzo altijd erg lekker, maar moet er nu niet aan denken. Juist eerder chips, terwijl ik dat ook nooit veel at !? haha

Wat krijg je toch rare kwalen met zwanger zijn haha

Nou moest het even kwijt ;-)

Fijne avond iedereen !

Ja dat herken ik wel ja! Zakken snoep gaan er hier doorheen, dat heb ik echt in tijden niet gehad. Koekjes en chocola hoeft ook niet zo, chips als het er is krijg ik het wel weg ;)
Laatst stond ik bij de viskraam en zag een zure bom, dus ik zeg tegen mijn man: koop er even 1. En nog geen tel later was ik: ooooh ik ben echt zwanger hahahahaa. Toch heb ik hem heeeerlijk op gegeten.

Haha hier ook de winegums die niet aan te slepen zijn hahah. Chocolade idd veel minder maar chips lust ik ook nog graag hoor. Verder kan ik ook elke dag wel vette hap eten, niet dat ik t doe maar ik heb er steeds zo zin in hahah.

xx

de vorige zwangerschap at ik na 15 jaar weer frikadellen en dronk ik cola. ik kon pastasauzen niet luchten
oja ik was vegetarisch

nu is het vooral chocola en alles wat maar snoep is, Mac wi lik altijd als ik zwanger ben en laatst deed ik roomkaas met jam op brood, best lekker
dit keer medicatie tegen de misselijkheid dus eten gaat een stuk beter. Laatste tijd wel veel zin in eieren. maar ik denk dat dit nu ophoudt, manlief heeft ze vandaag gemaakt en tja smaakte toch niet zo lekker dan

iemand al rare combi's geprobeerd?

ik heb nog geen rare combi's geprobeerd maar heb wel een enorme trek in alles wat ongezond is haha. Snoep, chips, pizzastokken, frinkadellen speciaal het is niet aan te slepen!! Ik geniet er lekker van en probeer tussendoor eens wat fruit te eten. Aardappelen smaken mij ook totaal niet, wel in patatvorm dat dan weer wel haha!

Ach ja, het hoort erbij. Straks maar flink sporten en weer gezond gaan eten!

Liefs ciomama

Hier begin de vreetzucht ook weer toe te slaan....niet normaal meer.chocolade doet het hier niet..maar meer frietjes lekkere snacks en gebakjes!maar ook kan ik gelukkig van gezonde dingen smullen zoals:zelfgemaakte soep,pasta enzo.snoep verder ook niet,ben meer van het hartige,je zou me nu zo een menu van de mac voor kunnen schuiven.en dat 11 uur sochends haha
liefs jootje

Terug
Bovenaan