pfffffff

Nou zeg,ik moet t toch ff kwijt hoor, ik was gister namelijk uitgegleden op me keukenvloer,op plavuizen(niet zo zachies ook),en nergens last van gister,ga ik nu net vanmorgen naar de wc, ja hoor licht bloedverlies,ik in paniek,de vk gebeld,die stond binnen 20 minuten op de stoep,ze zegt we gaan gewoon ff luisteren, en pffffff alles was goed!wat was ik blij dat ze zo snel kwam,kan ik met een gerust hard t weekend in.
Hebben jullie ook ervaringen met bloedingen, want ze zegt dat t wel vaker kan gebeuren omdat er een bloedvaatje gesprongen kan zijn, ivm oprekken van je baarmoeder, en dat ik me niet gelijk zorgen hoeft te maken.
liefs door 14wk 6dg
 
Hoi Door,

Ik begrijp wat je bedoelt. Ik heb ook last van bloedverlies gehad in het begin van m'n zwangerschap en meestal als ik met m'n vriend naar bed was geweest.  Ik ben ook een keer gevallen en toen had ik dat ook. Gelukkig  is het dan een gesprongen adertje, want je  schijnt meer doorbloeding te hebben en je adertjes zijn dan veel gevoeliger daarbinnen, zodat het makkelijk kan dat er een adertje springt. Wees maar niet bang hoor. De verloskundige zei altijd tegen mij dat  er niets met de baby kan gebeuren in  je baarmoeder, al ga je op  je kop paardrijden, het blijft heus wel zitten als het hartje goed klopt en het er allemaal goed uitzag op de echo.

Succes en maak je maar geen zorgen.

Groetjes,
Sabrina 32,4wkn 1e kindje  
 
Hallo,

Ik heb in het begin van mijn zwangerschap ook wat bloedverlies gehad, ook dit ging om een gesprongen adertje, met de baby was in ieder geval alles goed. Ik schrok me ook wezenloos, want zo'n 2 maand daarvoor had ik een miskraam gehad die ook zo begon.
Vallen in de zwangerschap is ook een 'verontrustend' iets, ik ben 2 weken geleden van de trap gevallen, het was weliswaar maar een tree of 4 en op mijn 'kont'. Gelukkig bewoog de baby daarna erg goed! Maar toch ook maar even de verloskundige gebeld, die zei toen ook dat het allemaal inprincipe goed beschermd zit daar in je buik!

Groetjes kirsten
32w1d
 
Hoi Door,

Ik weet precies hoe je je hebt gevoeld. Ben nu ondertussen 26 wkn en 6 dagen zwanger maar heb de eerste vier maanden alleen maar bloedverlies gehad. Bij mij maakte het niet uit wat er gebeurde. Had inderdaad wel na het vrijen of na het naar het toilet gaan voor de grote boodschap meer bloedverlies dan normaal. Ik heb geloof ik elke week naar de vk gebeld en die verzekerde me dat het vaak voorkomt dat vrouwen de eerste periode nog bloed verliezen. Dat kan inderdaad met de bloedvaten te maken hebben of het is gewoon nog oud bloed wat er uit moet. Bij mij was het soms wat bruinig maar soms ook helder rood. Maar ik zou me geen zorgen maken hoor, al is dat soms moeilijk. En als je het echt niet vertrouwd gewoon weer de vk bellen hoor, daar zijn ze voor.
Geniet maar lekker van je zwangere periode want voor je het weet is het voorbij.

Groetjes,
Debbie
www.babyvanstrien.beebiesite.nl
 
Hoi,
Ook ik heb bij mijn tweede zwangerschap vaker bloedverlies gehad en ook vaak in paniek de verloskundige gebeld. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik het namelijk nooit gehad, daarom schrok ik enorm. Over het algemeen kun je volgens mij zeggen, dat zolang het een beetje bloed betreft en niet te lang door gaat het niets is om je zorgen over te maken. Maar het blijft elke keer schrikken
Groetjes Ivy
10wk3dg derde kind
 
Terug
Bovenaan