Pfffffff

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Hier nog steeds geen zekerheid helaas maar had mij er eigenlijk bij neergelegd dat ik gewoon niet zwanger ben en dat die rode duivels vast wel komen........................

Vertelt gister mijn schoonzus dat ze zwanger is........... dat kon ik er nou net ff niet bij hebben. Kom met moeite gefeliciteerd zeggen maar baalde er ontzettend van. Ben natuurlijk heel blij voor hun maar in deze voor ons onzekere tijd erg moeilijk.
Vind het ook onaardig van mezelf dat ik zo reageerde maar kan het echt niet opbrengen.......

Bah heb er echt de balen van!

Moest ik even kwijt hoor............. ga nu nog een dagje keihard werken en dan ben ik 2 weken even niet op het forum want dan ga ik lekker genieten van mijn vakantie.

Fijn weekend iedereen!

Geniet lekker van je vakantie! Als iemand het verdient, ben jij het wel!

Lieve beauty, onze tijd komt nog wel! Dan is iedereen jaloers op onze buiken...

Liefs Daisy

Hai lieverd,

Wat rot dat je nog zo in onzekerheid zit! Bah!! En dan ook nog dat baby nieuws! Leuk, maar ook heel begrijpelijk dat je het ff niet kan opbrengen!

Ga lekker van je vakantie genieten!! En indd: onze tijd komt nog wel.

Hou je taai! Liefs Lynn

Hey meid,

Ik kan me jou gedachte wel voorstellen, als je er zelf zo mee bezig bent en het lukt nog niet, dat een ander wel al het geluk mag hebben om zwanger te zijn..

Geniet van je vakantie! die van mij is helaas weer om na het weekend..

Liefs Renate

fijne vakantie meid en je mag dat gevoel echt hebben hoor en neemt niemand je kwalijk!
zit nu zelf in ronde 11 en voelde wel alsof ik elke maand iemand mocht feliciteren pfffff zoveel zwangeren in me omgeving dan is het soms moeiijk op te brengen wat heeeeeel logisch is!
xx

Terug
Bovenaan