Pfffffff

Even stoom afblazen hoor! Maar wat zijn de meiden hopeloos vandaag!! Onze oudste is de hele dag al aan het zeuren en zit niet lekker in haar vel. En de jongste heeft last van verstopping en huilt ook alles aan elkaar! Ondertussen kun je mij bij elkaar vegen haha. Wat een dag zeg!! Straks mag ik naar de apotheek om medicijnen op te halen voor de jongste, ik hoop dat dit snel werkt! En uitgerekend op vrijdag, de dag dat mn man van 8.30-21.00 moet werken. Straks maar pannekoeken bakken, dat is snel, makkelijk en lekker.

Zo dat lucht op haha! Ik wil het ook niet afreageren op de meiden al is mijn lontje nu wel heel erg kort aan het worden hoor! Ik zet de oudste straks maar voor de tv met een film, dan heb ik even een momentje rust. (als de kleine blijft slapen tenminste...)

Thanx voor het aanhoren van mn klaagzang haha. Tijdens de laatste weken kon ik niet wachten dat de keline er zou zijn, nu verlang ik vandaag even terug naar die tijd haha.

Liefs ciomama

Pittig hoor!ik vind die 1ste 3 maanden altijd al zo pittig,ook bij mn vorige 2 kids,dus zie soms best al weer op tegen die tijd.zeker straks met 3.maarja even doorbijten en hopen op een makkelijk kindje haha...heel veel sterkte nog,hier wil er 1 op schoot klimmen...
liefs jootje

oooh ik herken het volledig!
toen mijn jongste geboren werd, was ik dolblij. eindelijk was ze uit mn buik! ( had veel zwangerschapsklachten)
maar na een aantal dagen dacht ik: ppff zou willen dat ze weer teurg mn buik in kon!
mn oudste was toen 2 jaar en 4 maanden. de jongste huilde van de 24 uur echt serieus 20 uur! ik kreeg geen nachtrust, kon mn oudste geen aandacht geven, de jongste bleef maar huilen huilen huilen en ik... ik zat er helemaal doorheen!
ik zal niet vertellen hoe t allemaal is afgelopen want denk dat je daar erg depri van wordt maar ik herken t dus volledig!

mijn tips zijn:

zorg dat je man en jij heel goed de taken verdelen!
1 dag in het weekend zijn de kids ( en dan dus ook echt beide!) van hem! dan kan jij ff lekker rustig aan doen, je eigen ding doen of overheerlijk ff lekker slapen!

ik keek elke dag uit naar de zaterdag! dat was de dag dat mijn man de kids nam. dat begon sochtends zodra ze wakker werden ( ik liep dan de nacht op met de jongste) hij gaf ze eten enz en ging boodschappen met ze halen en ik... ik ging slapen!!!
dan was de zondag weer voor mij, maar hij ging dan de nacht eruit 9za op zo nacht) dus kon ik heerlijk blijven liggen.
ik was wel wakker want mn man hoort de kids nooit dus moest hem altijd hard aanstoten en eer hij eruit was, was ik klaar wakker. maar t idee gewoon dat ik heerlijk kon blijven liggen, ontspande mij al.

ik ben heel erg benieuwd hoe onze knul straks is!!!

meid, doe rustig aan! en als er wat is, kan je dat altijd hier neerzetten :D er zijn zat mama's die echt weten hoe je je voelt!!! je bent echt niet alleen.

liefs, do

Terug
Bovenaan