Even stoom afblazen hoor! Maar wat zijn de meiden hopeloos vandaag!! Onze oudste is de hele dag al aan het zeuren en zit niet lekker in haar vel. En de jongste heeft last van verstopping en huilt ook alles aan elkaar! Ondertussen kun je mij bij elkaar vegen haha. Wat een dag zeg!! Straks mag ik naar de apotheek om medicijnen op te halen voor de jongste, ik hoop dat dit snel werkt! En uitgerekend op vrijdag, de dag dat mn man van 8.30-21.00 moet werken. Straks maar pannekoeken bakken, dat is snel, makkelijk en lekker.
Zo dat lucht op haha! Ik wil het ook niet afreageren op de meiden al is mijn lontje nu wel heel erg kort aan het worden hoor! Ik zet de oudste straks maar voor de tv met een film, dan heb ik even een momentje rust. (als de kleine blijft slapen tenminste...)
Thanx voor het aanhoren van mn klaagzang haha. Tijdens de laatste weken kon ik niet wachten dat de keline er zou zijn, nu verlang ik vandaag even terug naar die tijd haha.
Liefs ciomama
Zo dat lucht op haha! Ik wil het ook niet afreageren op de meiden al is mijn lontje nu wel heel erg kort aan het worden hoor! Ik zet de oudste straks maar voor de tv met een film, dan heb ik even een momentje rust. (als de kleine blijft slapen tenminste...)
Thanx voor het aanhoren van mn klaagzang haha. Tijdens de laatste weken kon ik niet wachten dat de keline er zou zijn, nu verlang ik vandaag even terug naar die tijd haha.
Liefs ciomama