pffffffff zo vroeg wakker

Ik word er een beetje moedeloos van!,elke ochtend en dat al zo,n beetje 3 weken word mijn dochtertje van 14 maanden tussen kwart over 5 en kwart voor 6 wakker.
En wat ik ook doe ze gaat niet meer slapen,maar krijst het uit tot ze eruit mag.
Vervolgens is haar broer van 3 ook wakker,en dat vind ik nog veel erger,want dat is verder een goede slaper,en heeft zijn rust hard nodig,want hij verbruikt ook veel energie.
Ik heb het c.b er ook al over gebeld,maar die hadden niet supergoede tips.
Elke ochtend weer vertellen...nee,het is nog te vroeg ga maar weer slapen en dan gewoon weer neerleggen. Of in een campingbedje op een andere plek leggen,maar ons hele huis is gehorig dus dat maakt ook niet uit.Honger is het ook niet,want ze krijgt savonds nog een fles pap dat wil ze perse,en smorgens gaat ze er ook niet meer mee slapen met een flesje!
Ik word er zelf ook moe van,en je nachtjes zijn zo kort.
Op de dag slaapt ze ook niet overdreven ofzo 2x 1,5 uur.
wie o wie herkent dit,en heeft nog wat tips????
alvast bedankt...

Groetjes Lena

hoi hoi

hier nog een vroege vogel vooral in het weekend s het balen.door de weeks is sverre bij mijn moeder en heb ik nacht dienst. sverre slaapt ook nog 2 x maar ga nu proberen om het in 1x te doen mischien helpt dat. sverre is trouwens 16 maanden maar tips zijn welkom hij gaat om 19.00/1930 naar bed.

doei deoi lucy

Ja dat is heel normaal die tijd had ik in het begin ook maar gaarne weg verandert de tijd wel. De slaap heeft je kindje echter nog nodig om te groeien ik deed 2x per dag 1 uur. Papfles? nog steeds? Ik geef alleen s'morgens pap s'avonds niet meer dan peutermelk. Als ze de warme maaltijd heeft gehad dan zal ik de papfles achterwegen laten zo laat nog deet ik niet hoor heeft het goedgegeten? Bakje vla of gewone halfvolle yoghurt als toetje geven en even spelen en naar bed.
Ze is 1 jaar geweest en mogen diverse melkproduckten hebben tenzij een koemelkalergie heeft.

Mijn oudste is altijd een vroege vogel geweest, 6:00 uur was en is nog steeds normale tijd, helaas. Maar hij heeft een fase gehad dat hij idd rond 5:00 uur al wakker was en lekker aan zijn dag wilde beginnen (dus idd krijsen en huilen totdat hij er uit gehaald werd). Omdat we weinig zin hadden om nog een uur naar zijn gekrijs te luisteren, gingen we per toerbeurt er uit om 5:00 uur en lieten de dag 'beginnen'... Met de hoop dat het vanzelf weer over zou gaan.
Weken hebben we dat gedaan, tot hij een keer om 3:15 uur, midden in de nacht dus ( !), begon, rechtop in zijn bedje stuiterend... Toen was voor mij de maat vol, daar ging ik toch echt niet aan beginnen, hier en nu trek ik de grens! Heb hem toen, met uitleg, neergelegd en laten huilen. Ik ben niet meer terug gegaan en hij heeft een uur lang gekrijst en gehuild... En toen werd het stil en sliep hij tot 7:00 uur... De nacht erna heeft hij 30 minuten gehuild, voordat hij het opgaf, de nacht daarna 20 minuten, en na een kleine week sliep hij weer netjes tot 6:00-7:00 uur... Toen waren we er vanaf.

Sterkte ermee!

Terug
Bovenaan