pffffffff zo vroeg wakker

Ik word er een beetje moedeloos van!,elke ochtend en dat al zo,n beetje 3 weken word mijn dochtertje van 14 maanden tussen kwart over 5 en kwart voor 6 wakker.
En wat ik ook doe ze gaat niet meer slapen,maar krijst het uit tot ze eruit mag.
Vervolgens is haar broer van 3 ook wakker,en dat vind ik nog veel erger,want dat is verder een goede slaper,en heeft zijn rust hard nodig,want hij verbruikt ook veel energie.
Ik heb het c.b er ook al over gebeld,maar die hadden niet supergoede tips.
Elke ochtend weer vertellen...nee,het is nog te vroeg ga maar weer slapen en dan gewoon weer neerleggen. Of in een campingbedje op een andere plek leggen,maar ons hele huis is gehorig dus dat maakt ook niet uit.Honger is het ook niet,want ze krijgt savonds nog een fles pap dat wil ze perse,en smorgens gaat ze er ook niet meer mee slapen met een flesje!
Ik word er zelf ook moe van,en je nachtjes zijn zo kort.
Op de dag slaapt ze ook niet overdreven ofzo 2x 1,5 uur.
wie o wie herkent dit,en heeft nog wat tips????
alvast bedankt...

Groetjes Lena
 
Hallo,
Heel herkenbaar. Wij hebben het geaccepteerd en hopen dat het tijdelijk is. Wij gaan om en om uit bed, gaan zelf  een uurtje vroeger in bed en halen onze zoon er vroeg uit.
Groetjes knof
 
hoi hoi

ik ben de mama van sverre 16 maanden en wij zijn er uit geen 2x meer slapen maar 1x is rond een uur of 16-17 is hij wel achter het behang tte plakken hahaahhahaha.

maar hij slaapt wel weer uit normaal 5,30 en nu 7.30 hooperlijk in het weekend ook lol

mischien help dat ook bij jullie doei deoi lucy
 
Terug
Bovenaan