pffffffffff erger kan niet

heb me het weekend wel weer achter de rug
gister is djayden opgenomen heeft een lichtelijk rs virus en was uitgedroogd
we liepen al dagen bij de kinderarts maar wilde telkens niets doen nou tot gister hij werd meteen na boven gebracht en kreeg slangentje in zn neus voor voeding ook werd hij voor controle aan de beademing gelegd djayden heeft al vanaf 8nov behoorlijke diarree ook hier hebben ze nu een kweek van af genomen en krijgen we maandag uitslag van

en toen
wilde net gaan eten (vandaag) gaat de telefoon mn vader belt(de gene die me altijd heeft opgevoed dus niet bio maar waar me moeder van is overleden)

zegt hij ja ik moet wat vertellen jolanda (zn nieuwe vriendin na overlijden van mn moeder dec 08)
moest ivm opname bloedprikken en ze had een wat dikke buik en nu blijkt dat ze zwanger is er ging van alles door me heen neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee dat kan niet van schrik moest ik lachen maar vind het absoluut alles behalve grappig en leuk
ja het komt door antibiotica zegge ze nu ja dikke lul kom op hee mama is nog net geen jaar overleden wij hadden het al zooo moeilijk ermee dat hij al een ander had en vraag dan niet wat voor een en nu is ze gewoon zwanger is toch gvd niet normaal we hebben nog een broertje van 12 en een zusje van 14 thuis hoe moeten die zich nu niet gaan voelen
en pa is al 3keer opa en de 4e is als het goed is ook onderweg oh oh oh hij word dit jaar zelfs 49

ik word gek denk ik

jeetje wat erg van djayden! godzijdank hebben ze er nou gisteren wat aan gedaan. tis niet leuk, je kind in t ziekenhuis, maar natuurlijk wel beter zo.
nu gaan ze goed kijken wat hij nu heeft, en is hij in goede handen.
heel veel sterkte hey! laat je wel ff de uitslagen weten?

jah, ik moet er ook niet aan denken dat mijn ouders (42 en 51 jaar) mij zouden vertellen dat ik er een broertje of zusje bij krijgt.
godzijdank weet ik dat dat niet gaat.

hoe reageerde je broertje en je zusje hierop?
tuurlijk is het wel even schrikken. jij bent immers nog bezig met de verwerking van je moeder, terwijl je pa al een nieuwe vriendin heeft, die nu zelfs zwanger schijnt te zijn. dat is idd hard schrikken ja.
maar aan de andere kant: je vader is gelukkig. en een baby op komst kan je natuurlijk ook zien als nieuw geluk voor je vader. hij zal je moeder nooit vergeten, onthoud dat goed. maar hij moet wel door met zn leven, net als jij. en als hij gelukkig is, moet jij daar ook gelukkig om zijn.

vind t alleen wel bull shit om dat te zeggen: komt door de antibiotica. ze zijn oud genoeg om te weten dat als je dat slikt, de pil niet veilig is!

probeer niet voor je broertje en zusje te denken. dat komt allemaal wel goed. ze zijn oud genoeg om alles te begrijpen, en misschien vinden ze het zelfs hartstikke leuk.
en als ze nu bot reageren op de komst van die kleine, kan dat als de baby geboren is opeens heel anders zijn.
komt allemaal goed meid.
maak jij je nou maar zorgen om je kleine mannetje.
de rest red zich wel!

heel veel sterkte lieverd.

dikke kus voor djayden!

liefs, do

Ik zit je net een bericht te sturen op je Hyves...
Jemig man, heftig, Djayden ligt nu dus in 't ziekenhuis...Hopelijk dat het nu beter met hem gaat, uitdroging is zooo gevaarlijk...

En neee he......de familiebanden lopen nu wel heel erg door elkaar heen, nu je vader weer vader word, je moeder is nog geen jaar overleden...Djayden is 4 maanden oud en over een paar maanden al oom!
Het zou mijn keuze niet zijn, maar daar heb jij weinig aan....
Er is geen weg terug, zou er inderdaad maar een plekje voor zoeken en niet teveel aan denken, want je hebt nu belangrijkere dingen om je druk over te maken...Eerst moet Djayden beter worden, en vergeet je meisje niet, is meer dan zat voorlopig toch?
Succes, enne als je wilt spuien kan het hier en op Hyves he...
Groetjes Roos.

Veel beterschap voor Djayden! Zo klein en in het ziekenhuis aan de beademing. Dat is niet niets. Hoe oud is hij nu?
En een stiefbroertje of zusje. Tja dat je er niet om staat te springen dat begrijp ik. Maar het is een zaak van je vader. En die baby kan er niets aan doen. Daarnaast is 48 jaar ook niet zo heel oud. De opa's en oma's hier zijn allemaal in de 60.
Heel veel sterkte met alles!

Sow ja dat is inderdaad een heftig weekend.....
Veel beterschap met Djayden, hoop dat ze nu kunnen vinden wat het allemaal is.

Van je vader, tja dat is ook niet niks.
Mijn moeder is 49 en pap is 52. Toen ik op zwangerschapsgym van Jordy ging heb ik voor de gein wel tegen mam gezegd dat ze daar beter op haar plaats was dan ik.... Kwa leeftijd dan. Moet er ook niet aan denken dat ik nog een broertje of zusje erbij kreeg. Ze hebben er al 4 en de jongste bij ons is 17 geworden.

Hoever is ze nu zwanger dan?
Sterkte met alles.

Jeetje wat een K*T weekend!!!!!
Hoe is het nu met Djayden????
Hopelijk is ie inmiddels al weer opgeknapt!

Het lijkt me inderdaad vreselijk van je vader. Ik moet er inderdaad ook niet aan denken dat mijn vader weer opnieuw vader zou worden..............ppppffffffffff........
Sterkte ermee!!

X Trudi

Terug
Bovenaan