pffffffffff, nog steeds 2 nachtvoedingen...

A

Anoniem

Guest
21 juli hebben we een prachtige zoon gekregen.
heerlijk aan het genieten van hem en zijn zussen.
Maar vanaf deze dag moet ik er ook 2 x s'nachts uit om te voeden.
en s'morgens gewoon weer om 7.00 uur eruit voor de meiden.
Nou lees ik hier overal dat jullie kleintjes al door slapen...
hoe doen jullie dat?!!
het breekt me af en toe behoorlijk op.
kijk echt uit naar tenminste 1 nacht voeding minder.
de laaste avond voeding doet mijn man meestal.
Hij is 10 pond, dus voor zijn gewicht hoeft hij geen nacht voeding meer, maar hij meld zich netjes om de 3 uur.

iemand nog tips?

groetjes

Hoeveel flesjes van hoeveel krijgt hij dan?
Wat je kunt doen is meer per fles geven, zodat er langer tussen de flessen zit.
S nachts het zo donker mogelijk laten tijdens het voeden en niet gezellig kletsen enzo.
Alleen fles geven en dan weer terug naar bed.
Overdag altijd met licht laten slapen, dus niet de gordijnen dicht doen.
En overdag gewoon geluid, ook als hij slaapt, dus gewoon muziek aan of stofzuigen.
Hopelijk heb je er wat aan.
Zit net te denken weet niet of je bv geeft, maar dan zou je kunnen kolven en dan iedere keer wat meer geven dan.
Succes ermee!

xx

hoi,

wat vervelend voor je dat je nog op 2 voedingen in de nacht zit, wat veel zeg.tja hoe doen we dat ??? ik denk dat we gewoon ook een heleboel geluk hebben natuurlijk. Maar de tips van patricia ben ik het helemaal mee eens. Zo hebben wij dat ook gedaan.
Ben wel benieuwd hoeveel je kleintje drinkt dan ?
Het schijnt ook zo te zijn hoe relaxter jij met je kindje bent, hoe tevredener het word. ..en heeft ie echt honger ??? het kan ook aandacht zijn... Soms gewoon ff lekker laten huilen... geen uren natuurlijk..
Kan er verder weinig van zeggen, iedere baby is anders, en in deze 10 wk met me dochter heb ik al zoveel dingen gelezen, waarvan ik denk, mensen lief, dat doe ik heel anders.
Daarom is het toch een beetje zoeken naar wat bij jullie past, en belangrijk, hoe je er bij voelt. ze zeggen niks voor niks, volg je gevoel... niks tips van ons hahah of tips van het cb ( domste uitvinding ooit naar mijn idee) gewoon je eigen gevoel...

succes ermee
gr, bambi
mama van lois 10-07-08

Terug
Bovenaan