pfffffffffffff

A

Anoniem

Guest
Hey memmies!!!

Ik moet ff stoom afblazen want ik voel me zo kut! Het probleem; ik deed mn meisje vanavond in bad en ik had haar mooi rechtop gezet, 'duikt' ze voorover!! ( ik had haar wel beet hoor!!!!) kopje onder, helemaal verschrikt!!! Ik voel me zo schuldig!!!! Ben de hele avond al aan het miepen.....  

Zo dat lucht op!!!
x memke

Ach joh, dat kan gebeuren. Voel je er niet te schuldig over!
Maar ik kan me voorstellen dat je er heel erg van schrikt.
Sil

hey,

niet schuldig over voelen hoor! ik denk dat we allemaal weleens iets doen waarvan we later denken va hmmm daar had ik wel iets beter uit kunnen kijken, ik stond een keer met mn zus voor de deur te praten hield ik de kinderwagen niet in de gaten, reedt zo 2 treedjes de trap af tegen de schutting van de buren, dinand schrok zich een ongeluk, voelde ik me ook erg schuldig over  maar goed ik ben niet perfect, en leer elke dag weer, dus niet meer  miepen, ze wilt vast vandeweek graag weer in bad!

groetjes susanne

oooh nou, ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent en je schuldig voelt
Maar kan gebeuren...toch?
Het is voor de kleine ook even schrikken, maar alles is verder goed en er is niks "ernstigs" gebeurd.
ik heb ook al wat dingetjes gehad waar ik me erg schuldig over gevoeld heb.
met mijn nagel tegen haar hoofdje stoten en zij natuurlijk flink huilen en een beetje bloeden, heb ook met nageltjes knippen in haar vingertjes geknipt....ze gaf geen kik maar oooh wat voelde ik me slecht.

god weet wat we allemaal nog mee gaan maken waar we ons schuldig over voelen....maar niet aan denken.

komt allemaal goed.

Mejon

Dat is idd niet leuk maar ze worden ook steeds beweeglijker!!
Ik betrap mezelf vaak dat er iets maar net goed gaat wat heel anders af kan lopen.
Ze hebben ook zo`n onverwachte bewegingen.
Het kan echt iedereen overkomen en waarschijnlijk is ze hetzelf allang vergeten!

Groetjes Mikkie.

Dankjulliewel voor deze reacties!!! Ze was er helemaal ook niet verdrietig over en ze lachte ook meteen weer maar ik voelde me meteen een slechte mem........

Voel je niet schuldig hoor. Ik liet eergisteren bijna dat glibberige babylijfje vallen nadat ik hem uit bad had getild. Daardoor pakte ik hem heel ongelukkig beet. Huilen natuurlijk...maar na een minuutje lachte hij alweer,,,maar ik voelde me zo rot! Bleef er ook steeds aan denken.

echt niet schuldig voelen. ik denk ook wat de rest zegt bij iedereen gebeurd wel eens wat onverwachts.
ik had het vanmiddag ook. linsey zit in de box te spelen ( ze kan goed zitten) ik loop even weg en kabong laat ze zichzelf omvallen. een buil op haar voorhoofd echt zielig.
nou 3 seconden later had zij er geen last meer van (mama wel)
normaal gesproken blijft ze gewoon zitten

groetjes danielle

Terug
Bovenaan