Pffffffffffffffffff wachtweken en allerlei vage verschijnselen

Hoi meiden,

Nadat we bij de laatste IUI te horen kregen dat er slechts 400.000 goede zaadjes waren hadden we de hoop op een geslaagde poging al opgegeven en hebben we ons gericht op de volgende ronde.
Gek genoeg begon ik na 1 wachtweek wat klachten te ontwikkelen die  me toch aan het denken hebben gezet.
Ik heb af en aan vreselijk gevoelige borsten. Nu heb ik dit altijd een beetje als in ongi moet worden maar niet zo heftig als het nu af en toe wordt. Ik herken het van mijn zwangerschap in december. De ene keer is het heftiger dan de andere keer. Dan denk ik van oooh ik voel niet zoveel dus ik wordt ongi en een moment later is het super pijnlijk en schuurt mijn bh bijna ondraaglijk langs mijn borsten voor mijn gevoel.
Daarnaast heb ik gevoelig tandvlees wat ik bij mijn zwangerschap ook had. Ook dit verschilt per dag.
Wat ik ook opvallend vind is dat mijn buik zich vrij rustig houdt. Ook dit is weer herkenbaar van die eerdere zwangerschap. Normaal gesproken heb ik mega krampen een week van tevoren en nu  soms wat hele lichte krampjes maar zeker niet het welbekende ongigevoel en grote delen van de dag voel ik helemaal niets.

Kortom om gek van te worden. Ik heb het gevoel dat ik zeker  ben bevrucht  en dat er en innesteling is geweest maar dat het er nu van af hangt of het aanslaat of dat ik bij die 60% hoort waarbij zo'n prille zwangerschap overgaat in een ongi. De klachten zijn namelijk zo herkenbaar en heftig dat dit niet op een normale ongi kan duiden. Ik durf het bijna niet uit te spreken maar ik denk zeker dat er iets gaande is wat met een hele prille zwangerschap te maken heeft.
Het erge is dat ik nog tot vrijdag moet wachten want dat is mijn NOD. Om GEK  van te worden dus.

Wat vinden jullie ervan als jullie mijn verhaal zo lezen?

lfs inge  

Hoi!

Jij maakt het wel spannend hoor!!!
Ik volg je al vanaf het begin en dit vind ik zoooo geweldig om te horen!! Ik hoop en hoop en hoop (etc) dat dit echt helemaal  goed komt. Ik heb er eigenlijk wel verttrouwen in.......

Nou sorry ik ben veel te druk met duimen voor jou en dat gaat niet als ik hier zit te tikken  dus moet nu stoppen.

liefs Jeannette

Lieve Inge,

Ik wou dat ik je kon garanderen dat het goed is, maar dat kan ik helaas niet. Maar ik vind het wel positief klinken. Het zijn wel echte zwangerschapskwaaltjes. En net wat de dokter al zei: Er is maar 1 goede zwemmer nodig! Wie weet zat die er dit keer bij! Ik ga heel hard voor je duimen! Ik gun het jullie van harte.
Sterkte deze week!

Groetjes, Kat

Ooooohhh wat zijn jullie toch een lieffies!! Ik heb dat echt even nodig die lieve steun.
Mijn twijfel heeft de macht in mijn hersenen overgenomen dus ik weet het niet hoor. Vandaag zijn mijn borsten nog wel gevoelig maar ietsje minder dan de afgelopen dagen.
Zul je zien dat het niet is blijven plakken en dat ik gewoon ongi wordt. Gelukkig stralen jullie een positieve vibe uit!!

THANX!!

lfs inge

Hoi Inge,

Ik vind jouw verhaal nu inmiddels zo herkenbaar en ik geloof daadwerkelijk dat er heel goed iets gaande kan zijn. Irritant is dat he, wanneer je de ene dag denkt dat je borsten je bh uitspringen en een dag later valt het allemaal weer mee en voel je een stuk minder!
Tsjaa, het is uiteindelijk de natuur die bepaalt of het iets gaat worden of niet en ik wist niet dat dit in 60% (!) van alle gevallen gewoon een ongi wordt! Dat is best veel!
Ik hoop het echt voor je, doe je een beetje rustig aan meid, dat als er een vruchtje zit jij niet op je kop gaat staan zodat ie alsnog los laat? Geintje, als het goed zit zit het goed, zeggen ze, maar daar hebben we niks aan en willen we eigenlijk niet horen.

Ik heb zojuist een klusweekend achter de rug, en ik heb ook weer het idee dat mijn onderbuik een beetje gespannen aanvoelt af en toe vooral als ik mezelf uitrek, maar ook dit heb meerdere keren beleefd de afgelopen maanden.

Jij weet het eigenlijk al best snel, al lijken de dagen soms voorbij te kruipen in dit soort situaties, ik mag nog lekker wachten tot volgende week zaterdag.

Laten we positief blijven Inge, en hoop hebben mag altijd, toch?!

Liefs Angelique

hoi Inge,

Wauw, ben ik er even een paar dagen niet en dan kom jij met zoiets. Zou
zo fijn zijn zeg als het nu raak is. Meid ik denk aan je en bid voor je
dat je wens uitkomt hoor.

Ik gun het je van ganser harte.

Sterkte met het wachten en doe het maar mooi rustig aan hoor.

liefs Hester  

Terug
Bovenaan