Nou dat was me het dagje wel. Werd vanochtend wakker met hele dikke pijnlijke benen. Als ik erop drukte bleef mijn vinger erin staan. Vochtprobleempje dus. Gebeld naar de huisarts en moest vanmiddag even langs. Bloeddruk keurig, hartje wel te horen, maar weinig beweging sinds 2 dagen. Huisarts vertrouwde het niet dus maar even naar de gyn. Nou even??? Dacht wel even zelf te gaan. Stom natuurlijk maar man was op het werk en moeder net even niet te bereiken. En ik moest gelijk door. Bij de gyn allerlei onderzoeken en een echo. Kindje ligt dus wel goed en is niet extreem groot. Precies gemiddeld. Toen een CTG. Normaal een half uur maar heb zeker een uur gelegen. Niets aan de hand. Kleine heeft het prima naar zijn zin werd gezegd. Heerlijk natuurlijk. Maar in de auto kwam alle spanning er wel even uit. Jeetje wat heb ik zitten janken zeg. Ga dus echt niet meer alleen. Woensdag gewoon weer terug voor de normale controle en kan dus normaal thuis gaan bevallen. Liggingsecho morgen is niet meer nodig. Dus opgelucht maar had het wel even gehad. Nu rustig aan gaan doen en met de benen omhoog.