Pfffft

Hee Suus,

Het andere forum werk geloof ik even niet.
Hoe is het gegaan gisteren??
Bij mij lijkt het goed, het eitje was 10 mm, werd gisteren teruggebeld door de arts, waren er een paar vragen die ze wilde stellen. Ik zat in de auto, de agenda niet bij de hand en weer terug naar huis gesjeesd.
Heb de situatie van vorige maand geschetst, omdat dat zo raar ging met dat bloedverlies. Vraagt ze of er een bloed en urinetest is gedaan, die ook gedaan zijn, en krijg ineens een ander verhaal over Puregon, wat ik niet wist is dat je moet bellen om met Puregon te kunnen beginnen, mij is verteld dat wanneer de bloedtest negatief was ik gewoon kon starten. Is dit nu verwarrend of niet, ben er best wel boos over. Nu wordt ik straks teruggebeld over de bloeduitslagen....

Weet even niet wat ik ervan moet denken, dit geeft toch verwarring en stress???

Veel liefs van Patricia

Hee Patries,

Dat is zeker verwarrend meis....ik hoop voor je dat het telefoontje je meer duidelijkheid geeft want dit is niet fijn...Probeer je niet gek te laten maken, bel gewoon opnieuw als je vragen blijft hebben en vertel ook als iets je niet bevalt! Uiteindelijk zijn het daar ook mensen en kan er een miscommunicatie zijn ontstaan, waarvoor uitleg nodig is van hun kant!
Ik heb inmiddels wel geleerd dat je in de MMM mondig en assertief moet zijn, maar misschien is het beter dat face to face naar je gyn. te doen dan via een assistente die er tussen zit.
Laat je even weten hoe het afloopt?

Duim voor je dat het snel goed komt.
toi toi toi he,
Dikke knuffel van Suus

Hee Suus,

Ja, het was echt een klotedag gisteren (sorry voor het schelden)
Blijkt dat ze de bloedtest niet in mijn dossier vermeld hadden, erg slordig. Ik heb een arts net gesproken en moet vrijdag weer voor een echo en bloed (waarschijnlijk is het eitje dan 18mm) Ik heb ook duidelijk laten merken dat het ontbreken van gegevens in ons dossier nu niet echt in goede aarde valt hier, want daardoor krijg je misverstanden. (ben nog een beetje boos)
Maar goed, iedereen maakt fouten, een fout maken is menselijk.

Nou meis, zorg goed voor jezelf en we spreken elkaar snel weer, en ik ga weer heeeeeeel hard voor je duimen hoor!!

Veel liefs van Patricia

He Patricia,

Andere forum in ook weer even vastgelopen, tis wat he!
Hoe gaat ie met jou? Ik hoop voor je dat het vrijdag allemaal in 1x goed gaat!!

duimduimduim,
lfs. Suus

Terug
Bovenaan