pffftt vakantie...

Ik ben er ook weer eens. Ik heb af en toe toch behoefte om jullie vragen, verhalen en belevenissen te lezen, ook al heb ik al 1 kindje mogen krijgen.
Maar ik was ook geraakt door het verhaal en de vraag van Amber en haar zus, dat ik opeens toch weer even een update van me af moest schrijven.

onze vakantie is in zicht, vanmiddag nog naar het ziekenhuis voor intake en planning poging 4 (ivf zonder icsi dit keer) met Menopur ipv Gonal-F... ben benieuwd. (wel fijn dat we een verzekering hebben die een 4de en 5de poging nog vergoed, want dat schijnt wel zeldzaam te zijn)
Ik had zelfs twee weken geleden een positieve test (1 nachtje genieten) maar de volgende ochtend toch ongesteld. 1 week overtijd.
De grootste klap was het mislukken van de ICSI. Eigenlijk hebben we er ons maar bij neer gelegd dat het bij ons prachtige zoontje blijft. Hij blijkt nog meer een wondertje dan we al dachten. De kans op nog een succesvolle zwangerschap wordt steeds kleiner.
Moet wel zeggen dat nieuwe medicijnen toch weer een sprankje hoop geven, wie weet...
Nu eerst: la bella Italia, here we come!!!

Liefs en geniet van het weer (en van alle andere mooie dingen in het leven) de komende week!!!

Ja meis, die vakantie is verdiend, dus geniet ervan met zijn drietjes. Goed dat je zo stil staat bij hoe wonderlijk je eerste is. Wij proberen dat ook steeds voor ogen te houden, maar ook ik heb dat gevoel over een wonder van onze eerste (heb geen IVF oid gehad, maar t is gewoon een gevoel).

Welke verzekering heb jij trouwens?
gr.
Wenser

Oh das wel netjes dan. Zal wel collectief zijn, want op de site van unive wordt alleen de maximaal 3 x aangegeven, ook bij de hoogste dekking.
Fijn hoor, dat geeft nog extra hoop!
Wenser

Terug
Bovenaan