Pfft, we zijn toe aan iets nieuws

A

Anoniem

Guest
Pfft, beetje niet goed word ik er van van dat gejammer de hele tijd.
Naomi is nu 7 maanden. Ze kan zichzelf nog niet omrollen. Dus na een tijdje op de rug liggen is ze het zat; alle speeltjes liggen dan inmiddels niet meer op pakafstand: dus jammeren. Op de buik liggen vind ze heerlijk, maar hier hetzelfde verhaal. Ze doet wanhopige pogingen om vooruit te komen, maar ja, ook dat lukt niet. Ze is of net een buikdanseres   of een kikkertje, maar helaas, haar speeltjes blijven onbereikbaar. En ja, als mama het niet weer dichtbij legt, is het echt brullen.
Maar ja, ik dacht net: als ik het steeds weer geeft, komt ze nooit verder, dus wilde ik het haar zelf laten proberen. Maar echt vrolijk word ik er niet van.
We hebben net al geoefend hoe ze vooruit moet; prachtig vind ze het. Maar ja, zelf lukt nog niet.

Ga maar weer es wat aangeven...

Vermoeiend hé!
Hier is dat ook geweest en eigenlijk is het weer zo. Want nu kan ze wel draaien en het lukt haar meestal wel om iets te pakken te krijgen wat iets verder weg ligt. Maar ook dat is ze snel weer zat en dan is het ook weer jammeren.
Ik kan niet wachten tot ze zich kan voortbewegen!
SIL

idd erg vermoeiend he, dinand heeft ook zo'n hele lange periode gehad, voordat hij kon kruipen en toen heeft ie echt weken zitten jammeren en huilen, nu gaat het iets beter, alleen nu wilt meneer zich overal aan optrekken en nu dat dus niet lukt is het weer  

groetjes susanne

Terug
Bovenaan