pfoe

A

Anoniem

Guest
dat was net even een moeilijk moment.
mijn vriend en ik willen het ook zo graag, net als alle anderen, en als je dan ziet hoe hard het gaat, met mensen waar je, voor zover het kan, een goed kontakt mee hebt, hier op de site, dat die zwanger worden, is het wel weer even slikken.
dus ik ga proberen iets minder op de site te zijn, ik weet niet of het lukt hihi
maar ga het proberen want had nou net een super dip
kreeg ook te horen dat ik niet ben aangenomen op de sollicitatie van gisteren.
maar ja we gaan gewoon verder,
even dit berichtje om jullie te laten weten waarom ik misschien niet even snel reageer als anders.
dikke kus
en knuffel
en succes
en degenen die zwanger zijn, geniet ervan

he meid kop op!!!!!'
mischien dat een beetje rust je goed doet!!!! maar weet dat je altijd bij ons terecht kan!!! kus cora

ik weet niet wat ik heb stemmingswisselingen of zo,
mijn ventje heeft me goed getroost, ben gaan douchen, hebben even op bed wat geknuffeld, hihi
en nou voel ik me weer supergoed.
ik snap niets van mezelf, normaal ben ik altijd heel vrolijk, want zo ben ik nou eenmaal, maar ik heb nu echt van die emotionele terugslagen.
ga er gewoon weer tegenaan, werk zoeken en afwachten enz
thanx voor jullie superlieve berichtjes.
ben nu trouwens heel misselijk, had weer gevoel dat er maagzuur aan zat te komen, maar is nog niet echt geweest, heb het gevoel alsof het tegen mijn keel aanzit en dat ik het allemaal soms nog net binnen kan houden, maar met vlagen, dan helemaal niet en dan weer wel

Hee Fiep!

Ik weet hoe je je voelt hoor! Ik heb het ook!
Zoveel weer zwanger nu....maar zelf niet...
Twijfel ook of ik wel iedere keer moet forummen...
maar anders mis ik jullie ook weer...
Het is gewoon moeilijk.
Balen ook dat je niet bent aangenomen...volgende dan maar he...
Meis ik hou je in de gaten hoor!
Denk dat ik daar niet snel vanaf kom!
Sterkte en succes!

Liefs Linnepinnie

Terug
Bovenaan