pfoeh, wat een werk... dus voor de liefhebbers:

A

Anoniem

Guest
Ik ben bezig met het maken van een inpaklijst. Echt een mens van lijstjes he...
onzo oude inpaklijst voor de vakanties (heel handig met afstrepen) ben ik aan het bewerken met jullie tips en aanvullingen van inpaklijsten van internet. Ik ben er straks blij mee, en als iemand van jullie hem ook gemaild wil hebben voor volgend jaar, geef je email maar op!!! Ik zal hem dan doormailen.
Scheelt veel voor volgend jaar lijkt me.

Er staan ook kant en klare lijsten op internet. Spaart een boel moeite, je kan zelf dingen weghalen of erbij zetten.
Moet je maar even googlen.
groetjes van Ruth

Ja die heb ik ook erbij gepakt, maar daar missen toch steeds weer dingen. Ik heb nu mijn eigen lijst met 2 lijsten van internet aangevuld.

Ik zou echt heel erg graag jouw lijstje hebben! Ben echt zo bang dat ik iets vergeet! Wij gaan over twee weekjes op vakantie. Dus als je hem zou willen mailen... martinique78 @ hotmail.com (zonder de spaties).

Alvast onwijs bedankt!!!

Hoi!

Ik zou ook graag jouw lijstje ontvangen. Ben erg goed in wegstrepen, maar duidelijk minder goed in het máken van de lijstjes waarop gestreept kan worden......

Als je zou willen, graag naar: wendyroselaar @ hotmail punt com (zonder spaties en met .)

Dank je wel, ook namens Quinn,

Wendy

ik wil 'm ook wel hebben, wij willen in november nog een weekie met z'n 3-tjes weg naar de zon (saskia @ budweiser punt com)
Thanks !!! Sas

Terug
Bovenaan