pfrfrfrfrfrffrfrpfrpfrpfrpfrpfr

A

Anoniem

Guest
... dat geluid maakt Kian dus al een paar dagen. Maar sinds gisterochtend heeft ie ontdekt dat ie dat ook met een volle mond kan doen. (Kennen jullie het verhaal van de gespikkelde beer?)
Maar dat is echt irritant. Ik moet er steeds heel hard om lachen. Maar dit werkt natuurlijk niet zo. Ik probeer 'm wel eens streng aan te kijken, of toe te spreken. Maar dat maakt geloof ik niet zoveel indruk (mm, moet nog even oefenen)
Maar goed, hoe hebben jullie dat aangepakt. De meeste kindjes zijn ouder dan Kian, dus jullie hebben die fase vast al gehad! Lekker laten gaan of beginnen met opvoeden?
Liefs Nelleke

Wij zeggen al vanaf de eerste keer dat hij dat deed "NEE"
En nu doet ie het eigenlijk nooit.
Zelfs niet als er een heel peleton mensen bijstaat die zeggen dat ie het wel moet doen....Mama's wil is dus blijkbaar al een beetje wet....

Succes!
Liefs Annet

Ha ha Yari doet t ook alleen nog niet zo vaak met het eten maar ja ook de spuug vliegt je om de oren. Maar hij is bijna 7 maanden (zondag) en als ik nee zeg dan gaat hij lachen dus hij snapt t nog niet helemaal denk ik en ja als hij lacht kan ik me lachen ook niet inhouden dus ik moet ook nog ff oefenen haha.

succes

xx Elly

Terug
Bovenaan