PGD

<p>Hoi,</p><p>Ik vroeg me af of er hier nog meer mensen in een PGD traject zitten? </p><p>Groetjes Marit </p>
 
Ja wij, maar wij zien er (voorlopig) vanaf. Onze test is klaar, maar mijn aandoening is niet bepaald ernstig, en gezien ik net uit een burnout kom, een ongeluk heb gehad waarvan ik nog intensief aan het revalideren ben, mijn huis in verbouwing is, en ik gister te horen heb gekregen dat ik boventallig ben verklaard op het werk zijn we nu gewoon via de natuurlijke weg bezig. Kan het traject er even niet bij hebben.. het moet wel leuk blijven. Waar zitten jullie ergens in het traject? Als je graag meer ervaringen wil uitwisselen over dit onderwerp moet je eens via Facebook kijken bij de groep PGD Nederland of PGD Nederland/België, zijn beide zeer actieve groepen (zit ik ook in). 
 
@beeblove: dankjewel, erg lief van je. @mandareintje: een goede tip van de PGD-facebook, ga zo gelijk even kijken. Na wat je verteld, begrijp ik helemaal waarom jullie het nu even laten zoals het is en het gewoon natuurlijk proberen. Bij ons is de aandoening wel dermate ernstig dat we het er ( nu nog) niet op gokken om het via de natuurlijke weg te proberen.  Ik heb nu 1 punctie gehad, waar 2 embryo's uit ontstaan zijn. Helaas heeft geen van deze embryo's tot een zwangerschap geleid. Nu is het wachten op februari, eer we weer mogen beginnen met het spuiten van hormonen en half maart de 2e punctie hebben.  
 
Marit: ik snap het. Wat ongelofelijk jammer dat er tussen die 2 embryo's geen plakker zat zeg. Wat een enorme teleurstelling. Ik duim voor jullie dat ronde 2 beter verloopt!!
 
Je kunt ook terecht bij freya, daar hebben ze ook een forum waar mensen zitten die ook in het traject van pgd zitten of dit gedaan hebben en zo kun je veel steun krijgen Ik heb ook in het ivf/pgd traject gezeten en vond dit forum van freya erg fijn 
 
Terug
Bovenaan