Phieuw....

Hai mama's en mama's to be!
Allereerst gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!

Ik lees al een week of twee mee, ik vind het super eng om nu toch al iets van me te laten horen. (bang dat het mis gaat)

Wij zijn 4 jaar geleden voor het eerst en het laatst zwanger geweest en dat ging helaas mis met 8 a 9 weken.
De gynaecoloog had drie jaar geleden verteld dat we weinig kans hadden om ooit papa en mama te worden.

Nu waren we zo ver, ik ben inmiddels 42, dat we met de pil zouden gaan beginnen...
De wens om papa en mama te worden was niet weg hoor, maar ik vond me te oud worden, steeds grotere risico's voor het kindje..en zo nog een boel rationele redenen...
Daarom zouden we een paar weken geleden beginnen met de pil. Die lag dus al klaar, en toen bleek ik hartstikke zwanger! Zo'n onwaarschijnlijk geluk... geweldig.
Inmiddels hebben we 2 echo's gehad.. over anderhalve week weer.. Vanwege mijn leeftijd houden ze me extra in de gaten.
Zo, nu kennen jullie mij ook een beetje...

Liefs,
Pieta

Gefeliciteerd Pieta,

Ook ik ben 42 en we hebben er zeker overgesproken of het verstandig was om nog een vierde kindje te mogen krijgen. Maar het verlangen was groot en we dachten we kijken of het lukt...
Nu ben ik 4w5d zwanger en we zijn heel voorzichtig blij. Er is nog een lange weg te gaan.
Succes,
een april mama

o wat leuk .
gefeliciteerd
echt super .
nou wel lekker een beetje genieten.
blijft altijd spannend natuurlijk.
ik hoop dat het allemaal goed gaat .
hoe voel jij je ???

gr mama sem

Ow wat ontzettend leuk voor jullie,begrijp dat je het super eng vind.maar toch gefliciteerd!hoe ver ben je nu?ik ben zelf 6 weken zwanger van 3de kindje.en 28 jaar heb over een week mn 1ste echo,spannend weer.
liefs jootje

Gefeliciteerd!!! Wat heerlijk voor jullie dat je alsnog zwanger bent!!!! Hopelijk gaat alles goed en krijgen jullie in maart een prachtbaby!!!

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan