phil and teds duowagen

Hoi allemaal!

Vorige week zijn we gaan kijken voor een duowagen.
Ik ben nu 16 weken zwanger, en tussen onze 2 kindjes zal ongeveer 2 jaar leeftijdsverschil zitten.
Waarschijnlijk gaan we nu een Phil and Teds-duowagen kopen!
Zijn er meer moeders die deze wagen gebruiken? En wat zijn jullie ervaringen?
Ben erg benieuwd!

groetjes van Iejoor

Hoi Iejoor,

Ik heb net een phil and teds gekocht en ben er nu al superblij mee( de baby is nog niet eens geboren haha)
Ik had een quiny buz maar vind deze kar veel fijner Robuster en stuurt lekkerder.
Ik heb gekozen voor de sport en niet voor de dash want volgens mij beschadigd deze sneller. Ook aan deze kar zitten wel nadelen hoor, misschien moet je eens kijken bij discussiegroepen op google hier vind je een hoop reviews. Mijn zoontje is nog geen 2 als de 2de geboren wordt en ik zag het niet zitten met een kiddyboard of lopen (ik woon in adam en vind het verkeer hier niet echt fijn met kleine kids)
De doorslag gaf dat deze kar compact is makelijk op te vouwen en ook prima te gebruiken is met 1 kindje. Ik had echt geen zin in een kinderwagen/buggypark.
1 tip voor als je dat nog niet hebt gedaan bekijk de kar met je zoontje erbij dan zie je denk snel genoeg of het werkt of niet. Ik kan in ieder geval niet wachten tot ik mijn 2 liefies in dit karretje rond kan crossen

groet czaar

Ik zit er ook aan te denken om er eentje te kopen, wel 2ehands denk ik.
De jongste is in nov. 22 maanden en zie ik echt niet op de meerijdtplank blijven staan en al helemaal niet in winkels waar alles voor het grijpen ligt. Al loopt hij graag, hij wil dan niet aan de hand lopen....

Hoi iejoor,

Ik heb een phil&teds sport en vind hem geweldig, ik heb hem omdat ik hem gebruikt voor mijn zoontje en het zoontje van een vriendin van me (ze past op mijn kleine) ze zijn 19 en 9 maanden en ik vind het een perfecte wagen. Ik ga hem straks gebruiken voor mn zoontje en mn baby, ik ben nu namelijk 10 weken zwanger van de tweede en mn zoontje zal straks 14 maanden zijn als ukkie nr 2 komt.
Op marktplaats kan je ze trouwens nog voor een redelijke prijs helemaal compleet kopen. Heb ik ook gedaan!

Liefs Jen

Terug
Bovenaan