Phil en teds duowagen!!!!!!!

Hoi meiden!

Aangezien mijn zoon nu 6 maanden is, en hij straks net een jaar is als ons ukkie geboren word, moeten we toch echt een duo wagen aanschaffen. Ik heb nu een zwarte Quinny... maar wil hem te koop zetten op internet. Heeft nog iemand plannen om een duo wagen te kopen, en lijkt diegene de duowagen van Phil en teds ook wel wat?! Of heeft iemand deze wagen? Dan zou ik graag willen weten of hij in de praktijk handig in gebruik is, en of het een beetje een degelijke wagen is. Anders moet ik misschien toch voor zo'n tweeling wagen kiezen... met twee zitjes naast elkaar, maar dat vind ik zo'n breed geheel... dit lijkt me DE oplossing! En die lange dingen vind ik maar niks, lijkt me super onpraktisch... zo zwaar en lomp. Is er iemand blij met de Phil en teds? Ik hoor het graag!

Liefs super mams!!!!!!

He!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sorry hoor... ik weet niet hoe dit gekomen is... hij deed het niet, dus ik aldoor op plaats bericht drukken... whaaaaaaaaaaah dit was niet mijn bedoeling (dat het er zo vaak is komen te staan) hahaha... SORRY SORRY SORRY!!

Liefs supermams

Hoi Super mams.

Ik ken de wagen die jij omschrijft niet maar wij hebben een topmark duowagen gekocht.
Echt een super wagen!! Hij duwd wel iets zwaarder dan een enkele maar het is dè oplossing vind ik. We hebben ook een babynestje gekocht voor in de wagen,dan ligt de baby iets beschermder. De baby ligt achter en ons zoontje (van 1 1/2) zit voor in een zitje. Je kunt ook nog fijn door de winkel rijden want hij is zelfs smaller dan onze Quinny.
Kijk maar eens op internet bij www.topmark.nl  
Succes!!

Groetjes Mikkie.

wij hebben hem! of hij degelijk is weet ik nog niet want we hebben hem net een paar maanden. maar hij rijdt heerlijk, is niet groter dan een gewone wandelwagen en ziet er leuk uit! maar voorla de grootte vind ik perfect! tot nu toe heel tevreden!

Hoi,

ik ken de wagen niet, ik heb 'm even opgezocht op google. Mooie wagen zo te zien, maar kan je peuter straks wel wat zien? Of zit 'ie tegen de rugleuning van de baby te kijken? Probeer in een winkel eens uit te proberen hoe je peuter het vindt om achter te zitten.

De reden waarom ik toch reageer, is dat wij een duowagen van Koelstra (flexxo twin) hebben. Die kan door alle deuren, alleen in drukke winkels en cafes merk je dat 'ie wat breed is. Zelf zijn we er erg tevreden over.

Voordeel is dat je er ook een reiswieg op kan plaatsen, daar ligt een baby toch beter in dan in een nestje. Maar reiswiegje is wel wat smal. Kortom,  de wagen  heeft z'n voor en z'n nadelen.

Succes,
groetjes,
Martine

Ik zou je een kiwi explorer duo wagen aanraden. Tweedehands. De kiwi explorer is het oudere model van de Phil en ted wagen. Onverslijtbaar en voor ongeveer 150 euro te koop. Je kan de wagen daarna makkelijk weer doorverkopen dus het is echt de moeite waard. Wij hebben drie kinderen heel snel achter elkaar gekregen en uiteindelijk voor de kiwi explorer gekozen. Een ideale wagen. Rijdt uitstekend. Vouwt redelijk compact op (als je het vergelijkt met normale tweelingwagen). De baby hangt eerst aan het voorste zitje. Daarna zet je er een frame op en zit een kindje achter. Dat kindje kan gewoon alles zien en ook steeds mama of papa. Het frame is eenvoudig te verwijderen zodat je naar keuze een enkele of een dubbele driewieler hebt. Ik kan je wel adviseren om ook een gewone wandelwagen te houden. Als je dan met beide kinderen op stap gaat, gebruik je de kiwi en ga je met alleen de baby weg dan gebruik je de gewone wagen. Ga je namelijk alleen met de baby wandelen dan ligt je baby in de hangmat maar het lijkt net alsof je met een lege wagen wandelt. Geeft natuurlijk niets maar je moet wel regelmatig iets uitleggen. Bovendien zit er geen reiswieg bij dus je kan de bak niet even ergens neerzetten. Denk er dus over na, als je nog vragen hebt dan hoor ik het wel.

Terug
Bovenaan