Philips avent ultra soft

<p>Hoi (aanstaande) moeders, Onze zoon is gek van de Philips avent ultra soft fopspeen, maar deze is niet/beperkt te koop. Hij zat in een van de gratis zwangerboxen en ik vroeg me af of jullie toevallig die speen hebben en hem niet gebruiken? Dan zou ik deze graag overnemen! Verder was ik ook benieuwd welke spenen jullie gebruiken voor je kindjes!</p>

[quote quote=10399395]Ik zag ze bij de Etos hangen voor kindjes vanaf 18 maanden. Weet niet hoe oud je kindje is?[/quote]
Klopt, de spenen voor oudere kindjes zijn er nog, maar die van ons is pas 10 weken oud 

https://www.plein.nl/philips-avent-ultra-air-fopspeen-0-6-mnd?channable=4039f9696400313030313830367e&gclid=Cj0KCQiAjKqABhDLARIsABbJrGkWgYtOCU7niadysbC8lnIVNIoWYcgkcfKRx7Rv4kdqj0c0QosEcXMaAt18EALw_wcB
Hier iig een linkje waar hij nog te koop is mocht je op het forum niet slagen. 

Wij hebben die speen laatst bij wehkamp besteld. 0-6 maanden. 
die in de gratis dozen was 0-2 maanden, maar die konden we idd nergens aankomen. Ze pakt de 0-6 maanden gelukkig ook goed!!! 

Hoi, ik heb net die van 0-2 maanden nog gevonden bij bol.com en daar hebben ze ook nog 0-6 maanden, maar ik geloof alleen in het roze. Bij Wehkamp hebben ze hem ook nog!

Terug
Bovenaan