( Phira ) Nelleke

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik zag een tijdje terug bij een topic dat jij de implanon hebt???
Ik krijg hem morgen........vertel vertel vertel, hoe ervaar jij het?

De gynecoloog zet hem morgen, ik krijg dan gelijk de tweede uitslag van mijn uitstrijkje die nite goed was de vorige keer.........

( sorry voor de rest ) moest het effe kwijt, ben een beetje ( dubbel ) zenuwachtig .

Groetjes Sil mv Jelle 26-11-1997 en Pim 20-09-2006

Hihi, geeft niks hoor. Ik kan ook nog wel een laatje opentrekken. Ik zal het je besparen.
Ik ben er heel blij mee. Ik was echt een ramp met de pil. Ik vergat het gerust een paar dagen na elkaar, of rekende verkeerd of whatever. Het is echt een bevreiding dat ik er niet meer over na hoef te denken.
Mijn menstruatie is alleen wel wat onvoorspelbaarder geworden. Eerst tijd helemaal niet (maar was ook net gestopt met bv, dus wellicht heeft het daar ook nog mee te maken), toen af en toe een dagje. Nu heb ik net 3 weken achter de rug. Maar dan niet volledig hoor, af en toe een beetje bloed. Valt reuze mee.
Het inzetten stelt ook niks voor. Een uitstrijkje maken is vervelender hoor.
Eerst krijg je een verdovinkje op de plek waar hij gezet wordt. Dan gaan ze met een veel te dikke naald net onder je huid zitten (voel je niks van, maar je moet er wel tegen kunnen, ik vond het wel interessant om te zien) en dan haalt ie 'm eruit en dan krijg je een pleister. Klaar is klara!
Je moet alleen wel ook zelf ervan overtuigd zijn dat ie erin zit. Je MOET 'm voelen zitten als je eroverheen wrijft. Het voelt als een soort luciferstokje  vlak onder je huid.  Als je het niet voelt mag je om een echo vragen. Dan kijken ze met een echo-apparaat of ie erin zit.
Heel veel succes morgen! (ook met de uitslag van het uitstrijkje!)
Liefs Nelleke

Hoi Nelleke,

Super bedankt alvast voor je antwoord, ik moet om 16:50 uur er wezen.
Ik zal je vanavond wel even op de hoogte houden......

Nogmaal bedankt!!!!

Groetjes Sil mv Jelle 26-11-1997 en Pim 20-09-2006

Terug
Bovenaan