Phira

Ik wil ff reageren op de foto die je hebt geplaatst van je schatje
Wat een heerlijk spekpootjes....
Ik vind dat geweldig om te zien bij die kleintjes, heerlijk.
Yoëll is wat dat betreft heel tenger. Hij heeft  heel heel heel klein beetje spekbeentje, hihi en het lukt me niet om er meer aan te krijgen. (hahaha grapje)

Groetjes Pauline mv Yoëll

hihi. Ja soms ben ik bang dat ie te weinig voeding binnenkrijgt, maar hij groeit aardig op wat ie binnenkrijgt. Het gaat vanzelf. Is wel lekker hoor om in te knijpen! haha apenliefde heet dat toch?
Het is alleen wel echt zeulen met 'm, hij is nl al bijna 8 kilo. Ik til 'm al liever zonder maxicosi naar de auto want ik ga zowat door m'n rug als ik 'm aan een kant heb hangen, dus ik zet 'm liever op m'n heup.
Gaat het goed met Yoell? Hoe zwaar is ie? Wel grappig om te vergelijken, ze zijn precies even oud (hoewel vergelijken natuurlijk niets zegt, ieder kind ontwikkeld zich anders)
Hoelaat is ie precies geboren? Vroeg ik me vorige week ook al af dus ben gaan zoeken naar jouw bevallingsverhaal, maar kon 'm niet vinden (misschien ook wel nooit getypt).
Groetjes!!
Phira

Haha, ik heb je verhaal gevonden hoor! Het lijkt wel erg op elkaar. Ik ben een uurtje eerder begonnen en ook een uurtje eerder geeindigd! Ook zo'n snel geval dus. (5 uur vliezen door, 6 uur eerste wee, 10.30 vk aanwezig, 11.30 aankomst ziekenhuis, 12.04 Kian geboren. Hij heeft mij ook niet helemaal heel gelaten. Had niet met armpjes enzo te maken maar hij was 4550gr. En ja, als dat met zo'n vaart eruitkomt: 'rekt het niet dan scheurt het wel' is het gezegde toch?
GRTZZ

haha tja en m'n vk wist te vertellen dat je beter een scheur dan een knip kon hebben. Want een scheur hecht sneller weer aan elkaar dan een knip.
Yoëll woog bijna drie weken geleden 7200 gram en was 67cm. Hij zit boven het gemiddelde, maar niet ver ofzo.
Leuk dat ze even (nou ja op een uur na) oud zijn.

Groetjes Pauline

Terug
Bovenaan