Phira...

Ik lees net dat je ergens moest zingen....
Ben natuurlijk meteen nieuwsgierig, dat snap je wel.....
Dus...vertel, vertel!!

Enne....ik denk dat ik, mijn mannetje, mijn ouders en een kennis een keertje naar jouw kerk gaan komen..... Moeten we misschien toch eens afspreken...

Liefs Annet

Ohh, leuk!! Gezellig!
In onze kerk is nu een twee-daagse conferentie met Neil Anderson. Dat is een schrijver van heeeel veel boeken over het geloof. Maar nu willen ze altijd graag dat er aan het begin van de ochtend en middag wat gezongen word. Dus ik moet/mag dat doen (met nog eenpaar)
Als ik je een tip mag geven voor een bezoekje:
Pasen!
We hebben drie diensten. 8.00, 10.00 en 12.00. Voor de vroege vogels die om 8.00 de dienst bijwonen, die mogen om 7.15 uur komen ontbijten. Het wordt muzikaal echt gaaf.
En anders is 25 maart ook een leuke optie, want dan ga ik solo (dienst om 9.00 of 11.30).
Als je alleen met pasen komt, dan heb ik niet zo heel veel tijd tussen de diensten door, dus uitgebreid bijkletsen wordt lastig. Maar we kunnen toch op een zonnig moment in zandvoort op een terrasje gaan zitten? Lijkt me gezellig (everyone is invited!).
Liefs Nelleke

Wauw hee! Solo, wat gaaf!!!!!!!!!
Dat wil ik natuurlijk meemaken...
Ik ga eens informeren of de rest dan kan op de 25e......
Enne....zowiezo idd gezellig om een keertje af te spreken!!!

We moeten gauw weer eens msn-en.
Ga nu maar gauw slapen...
Kus Annet

JA, ik ben er nu inderdaad doorheen. Maar zat nog even op jouw reactie te wachten.
Ik hoor het wel even als je komt he!
Nu ga ik echt naar bed! (waarom lig jij nog niet!!)
Liefs Nelleke

Zo, even nog over ons eerste gesprekje...
Ik denk dat we de 25e om 11.15 (toch??) komen.
We zijn dan met z'n vieren + Stef. Die kon daar naar
de creche toch??   Zing jij wel in allebei de diensten?
Ik bedoel, op allebei de tijden? Want anders mis ik
je misschien... Enne....ik denk dat Zandvoort voor veel
van de meiden een beetje ver is, maar misschien kunnen
we met de dames van hier uit de buurt eens afspreken...
Zal ik anders eens een topicje er tegenaan gooien??

Liefs Annet
P.s misschien kunnen we eens iets samen zingen...
Gewoon voor de lol, met nog een paar meiden (of mannen
natuurlijk...) lijkt me erg leuk!

De eerste dienst is om 9.00 en de tweede om 11.30 uur. Het zijn twee identieke diensten   (alleen wisseling van publiek dus, hihi) , dus het maakt niet uit welke je komt.
Er is inderdaad kinderopvang. Het is dus wel handig om iets eerder te komen dan kun je Stef rustig afleveren (en even kijken waar je hem afleverd hihi). Je hoeft alleen een luier en eventuele voeding (en fles enzo) mee te nemen. Zij hebben verder alles daar (o ja en een speen als ie daaraan gehecht is).
Je krijgt dan een nummertje en als er tijdens de dienst iets is, laten ze op het scherm je nummer zien en weet je dat je dus even bij je kleintje moet kijken.
Zal ik je anders m'n 06 mailen. Dan kun je bellen als je er bent, dan kom ik even naar je toe (hihi, ik sta daar en daar met een rode roos . . . .)

En natuurlijk is het leuk als er nog meer meiden mee gaan wat drinken. VRaag maar. Volgens mij hebben we er meer in de buurt hier.
Liefs Nelleke

Haha, ik ben meer van de Tulpen hoor....
Maarre..lijkt me prima. En idd leuk als je dan even komt.
Kan je ons misschien even een beetje de weg wijzen.
Ik zal je don zowiezo wel evn bellen vantevoren. Dan weet
je ook ongeveer hoe laat we er zijn...

Leuk hoor!
Liefs Annet

Terug
Bovenaan