@ Phira..

Ha!

Zit hier ook (alleen) aan een fles wijn hahahaha..
Eerste glas was zo leeg, had dorst..
Nu het tweede glas en dat smaakt nog beter.. hihihi..

Ben niet echt een alcohol drinker maar had er zo'n zin in!
Roger zal zo wel thuis komen en die zal zich wel rot schrikken dat ik bijna een fles heb opgezopen!! Whahaha..

Dus,..

Heb je nog een flauwe mop voor me? Whahaha..

Esmé mv Kay

ohhh! BEn jaloers! Ik zit hier een fles rood op te maken. Vind Wit veel lekkerder, maar ik vind dat ik eerst de oude op moet maken voor ik de nieuwe opentrek.
Ruben komt denk ik over 3 kwartier thuis, dus dat is die fles wel mannetje denk ik!

Uh flauwe mop? Twee tieten in een envelop ....

Pff, kan niet meer normaal denken hoor..

ow wat erg! Loop net de trap op, gooi ik zo wijn uit m'n glas.... En we hebben een open trap .. Dus bende!!
HAha, nu denken jullie allemaal dat ik hier straalbezopen door het huis zwalk! Haha, maar dat is niet zo hoor (sure!)
Ik heb gewoon een beetje een mankement aan mijn traploop kunst. Normaal ook al. Als ik samen met ruben in de buurt van een trap kom dan pakt ie automatisch al mijn arm of hand vast... zegt genoeg denk ik...
En dat wordt al erger naarmate de dag vordert.... En dan nog een glaasje wijn erbij....
Lastig hoor zo'n trap..

Merk (ongelogen) dat ik hem al heb hangen,.. ben echt niks (meer) gewend en mn ogen zijn zwaaaaaaaaaaaaaaaar!!

Lig helemaal in een deuk van je envelop en dat terwijl ik die al jaren ken hahahaha... echt te erg,.. schaam me rot en dat etrwijl me niemand ziet hihi..

Ach,. heb lol

Pff,.. tis warm hier..

Whahaha, nu lig ik weer dubbel omdat jij dubbel ligt om mijn tieten...in een envelop dan he! Niet die van mij!

Nog een flauwe:

Er zitten 2 vliegen op de kale kop van een oude man zegt de een tegen de ander:
"Weet je nog dat we hier vroeger verstoppertje speelden".

Terug
Bovenaan