@Phira

Nelleke,

Wilde je nog even zeggen dat de wrap met zalm, sla en roomkaas hier erin gevlógen is afgelopen weekend. Met 15 eters ben je even aan het prikken voor een borrelhap: maar wat is dat lekker zeg!

Dus: thanks!

Susan

haha, ja dat dacht ik wel ...
MAak het soms wel eens stiekem voor ons tweetjes, nou, dan gaat ie ook schoon op hoor!
(ohh, buikie rommel rommel)

MAar was het verder ook gezellig?

Ik ga 'm ook onthouden hoor, buiten de feestjes en partijentijd kan dit prima met z'n tweetjes!

Het was heel erg gezellig! Gijs was ontzettend heel erg jarig, met een glunderend gezichtje en rooie wangetjes heeft hij de hele dag alleen maar genoten van alle aandacht, familie, vriendjes en cadeautjes. Het was een heel geslaagde dag.

Zondag werd hij écht 4 en gingen we pannekoeken eten.Halverwege kijkt hij naar z'n vader en zegt met een klein stemmetje: ik wil eigenlijk liever jouw pannekoeken papa..... Zó lief, denk je zo'n jochie een plezier te doen door in een echt pannekoekenhuisje te gaan eten, wil ie liever the real stuff van papa (die dan ook wel een echte held is in het pannekoeken bakken).  

Groetjes
Susan

Cissy,

Heb het onderwerp met lekkere hapjes even voor je geupt!

Eet smakelijk......
En wanneer gaan jullie? Heb je die gave shorts (met hawaiprint) al gepast bij Fabio. Hij ziet er vast uit om op te vreten!!

Groetjes
Susan

Terug
Bovenaan