PHIRA

Hi Nelleke,

Ik heb in mijn kast gekeken (duurde ff) maar ik heb een blauwe ovaal vormige frisobus. Hoe weet ik nu of het een oude of een nieuwe model is? Hij is niet echt vierkant hoor maar dus meer ovaal achtig.

gr
Marielle

nee, het is echt een vierkant ding.
Kijken of deze link werkt:

friso

Maar het geeft niet hoor, ik kan het ook via marktplaats proberen, maar volgens mij kost het al heel wat aan verzend kosten. En het had leuk geweest als iemand het had die ook naar forumdagen enzo komt.

Liefs Nelleke

Haha, ik heb er al 1. En daar past precies een pak brinta of een pak nutrix in. En het staat op m'n aanrecht. Ik vind het formaat precies goed. Dus ik wil graag een tweede zodat ik een pak brinta en een pak nutrix in zo'n bewaardoos kan doen. Ik heb al naar andere doosjes gekeken, maar die zijn vaak veel groter, of moeilijk open te maken...
Dus vandaar!

Eet Kian nog steeds Nutrix? Dat is toch pure rijstebloem zonder voedingswaarde voor hele kleine baby's? Of heb ik het mis? Lydia is helemaal geen papkind dus ik heb er totaal geen verstand van hoor... Dus tja, als je geen andere bus tegenkomt moet je de Nutrix gewoon afschaffen, probleem opgelost. Ik heb trouwens nog een pak molenaars pap hier staan, onanagebroken. Heb je daar nog belangstelling voor?
Groetjes, Rianne en Lydia

HAha, ja, ik gebruik de nutrix met vanille smaak om de pap wat zoeter te maken. Dus ik doe dan twee schepjes van dat spul bij de brinta voor de smaak. Leek me een vrij veilig zoetmiddel.

En ja ik wilde wel graag diezelfde. Ben een beetje zeikerd, maar ze staan op het aanrecht, dus 1 kleur is dan wel prettig.

Haha, hele forum op zoek naar mijn friso-doos. haha

Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan