@ Phira

Hoi Nelleke,

Zoals je weet had ik ook een babysite bij kijkonzebaby.nl.
Ik heb hem inmiddels afgesloten, maar krijg hem met geen mogelijkheid gedownload!
Mijn broer heeft het geprobeerd, maar hij is 7 uur (!) beziggeweest met het uitpakken van het zipbestand (of zoiets), maar uiteindelijk niet gelukt.
Ik heb al gebeld met kijkonzebaby en gevraagd of zij hem voor mij, tegen betaling, op CD kunnen zetten, maar dat kunnen ze niet zegt ze.....

Nu had ik begrepen dat jij hem ook al hebt gedownload en je voelt hem natuurlijk al aankomen: zou jij mij kunnen helpen hiermee, want ik ben zo bang dat ik straks Fabio's babaysite kwijt ben!
Ik zou je super dankbaar zijn!

Groetjes van Cissy

Hey,
Tsja, ik zou je heeeel graag helpen, maar ik heb het zelf ook niet gedaan. En ik weet ook niet of ik daar nog achter kan komen. Maar ik ga het voor je proberen, want het zou wel heel zonde zijn als het niet lukt.
Maar om eerlijk te zijn, wij zijn niet zulke enorme computer-kenners, dus als het niet gewoon lukt zoals het hoort te gaan heb ik er een hard hoofd in, zeker omdat je broer er al een paar minuutjes mee bezig is geweest .... .
Ik kom er nog even op terug.
Groetjes!!
Nelleke

Hey Cissy, ik heb het dus even gevraagd. Je moet het programma WinRar op je computer hebben (even downloaden denk ik). En dan moet alles gaan zoals ze het beschreven hebben. Wij hebben ook niets aparts gedaan.
Ik weet wel dat als het eenmaal uitgepakt is dat er heel veel mapjes aangemaakt zijn en dat je dan de bestandjes moet aanklikken met het "internet-logo" erop. Daar vind je dan de pagina's.
Een ander idee is dat je de gegevens naar mij mailt en dan kunnen wij kijken of wij het kunnen uitpakken voor je. Ik denk niet dat je het ingepakte bestandje kan mailen (die is 15MB ofzo) maar anders de inlog-codes enzo.
Het gaat vanavond niet meer lukken, maar we willen het wel voor je proberen komende week.
Liefs!

Hoi Nelleke!

Dat het vanavond niet meer lukt, maakt niet uit: al duurt het nog een jaar haha als ik hem maar heb om later met Fabio te kunnen bekijken.
De gebruikersnaam is

wilfredcissy@planet.nl

en het wachtwoord is fabio238.

Ik zal dit wat jij nu net zegt ook aan mijn broer vertellen, misschien dat het hem dan wel lukt.

We will keep in touch

Groetjes van Cissy

Terug
Bovenaan