Phoxy baby foto

A

Anoniem

Guest
Vandaag was het tijd voor de Phoxy baby foto in het Philips stadion. Dan mogen een paar honderd baby's (0-1 jaar) die lid zijn van de Phoxy Club (de supportersclub van PSV voor kinderen van 0 tot 12) met zijn allen op de foto in het Philips stadion. Marissa is het vroegst aangemelde lid, namelijk 1 week voor haar geboorte, omdat ik een geplande keizersnee had. De letters PSV werden gevormd van Maxi cosis's en baby's. Omdat Marissa niet meer in haar Maxi-Cosi past zat zij in de V. Ze zit 3 kindjes naast het kindje in de punt, maar het is zo erg moeilijk te zien hoor. Was verder wel een geslaagde middag. Ze mocht ook naar de kleedkamer en daar hebben we ook wat leuke foto's gemaakt.

groetjes LInda

Hey linda,

wat leuk dat ze dat doen voor alle baby's, marissa mocht dus nog
net meedoen!!!
er deden er dus genoeg mee in ieder geval.
grappig hoor,

groetjes mascha

Wat grappig! Ik had nooit gedacht dat ze zoiets zouden organiseren. Wat leuk om te zien. En ook leuk voor later. Grappig dat er ook een paar baby's wegkruipen!

Jullie zijn echte fans!

Hoi Linda,

Sven heeft vorig jaar meegedaan met de Phoxyfoto.Hij was toen 1 van de kleinsten want Sven was toen net 6 weken oud. Sven vond het  niet zo leuk en mama ook niet. Ik moest hem als 1 van de eerste op het veld (hij is het ventje in de maxi cosi op de eerste rij links naast de bloemetjesmaxicosi)zetten en vervolgens mocht ik niet bij hem blijven omdat het dan te druk zou worden. Meneertje had net in zijn broek gepoept en lag daar keihard te krijsen. Op een gegeven moment ben ik toch naar hem toe gegaan waarna ik een microfoon onder mijn neus gedrukt kreeg. Was het SBS6! Of Sven misschien toch niet voor een andere club was? Nou, daarmee kwam ik dus wel bij Hart van Nederland! Sven was dus al beroemd met 6 weken, haha!
Uiteindelijk was het wel een leuke foto waarmee hij menig krant heeft behaald.....

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

Hoi Maike,

Helemaal geweldig nog een PSV supporter. Dit jaar mochten wel alle ouders bij de kinderen blijven. Pas toen alles stond werd er omgeroepen dat de ouders weg moesten. We zijn toen allemaal snel aan de kant gaan staan en ik denk dat we binnen 5 minuten weer naar de kinderen konden.
Ik had Marissa vorig jaar dus een week voor haar geboorte al aangemeld bij de Phoxy Club omdat we wisten wanneer ze zou komen. We kregen dus ook een uitnodiging voor de foto van vorig jaar op woensdag 12 september. Maar ze zou dus pas op donderdag 13 september geboren worden. Ik dus gebeld zo van bedankt voor de uitnodiging maar ze wordt pas een dag later geboren. Stonden ze helemaal van versteld, daar hadden ze helemaal niet op gelet, erg grappig. Ze hebben toen wel een aantekening gemaakt dat Marissa dit jaar nog op de foto mocht.

groetjes Linda

Terug
Bovenaan