Phoxy dag

A

Anoniem

Guest
Het viel mij op dat er best wat Brabanders op het forum zitten. Zijn er toevallig nog meer mensen die zaterdag naar de Phoxydag gaan met hun kleintje?

Liefs

Linda, moeder van Marissa, 7 maanden

Wij zijn zondag wel naar de stad geweest maar wij gaan niet naar de phoxydag. Misschien volgend jaar. Veel plezier!!

hoi, mijn man gaat met onze zoon van 3 (beide fan van PSV) maar Jelle (8 mnd) gaat nog niet mee. Moet wel zeggen dat het de 1ste keer is voor hem maar eerder gaf hij er niet zoveel om. Ben benieuwd hoe hij het vindt. groetjes

quote: jesjel reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-04-2008 18:51:08'));

hoi, mijn man gaat met onze zoon van 3 (beide fan van PSV) maar Jelle (8 mnd) gaat nog niet mee. Moet wel zeggen dat het de 1ste keer is voor hem maar eerder gaf hij er niet zoveel om. Ben benieuwd hoe hij het vindt. groetjes

Kei leuk dat je man met de oudste gaat, wij gaan met Marissa (7 maanden) we zijn erg benieuwd hoe ze het vindt. Is meteen een goede test want voor volgend jaar hebben we een seizoenskaart voor haar aangevraagd.

Ik ben ook een ras echte brabander, maarre ?????????????
Wat is een een proxhydag??

Phoxy is de mascotte van PSV en voor de kinderen van 0 tot 12 is er de Phoxy Club. A.s. zaterdag is er in het Philips satdion de jaarlijkse feestdag voor de kinderen, de PhoxyClub dag genaamd. Wij gaan er met Marissa heen want zij is lid van de Phoxy club en omdat er 12.000 kinderen lid zijn was ik dus benieuwd of er nog meer mensen gaan.

Liefs

Linda, mama van Marissa 7 maanden

Terug
Bovenaan