picassa / fotoalbum tip

A

Anoniem

Guest
Ik heb vandaag voor het eerst de foto geplaatst via een webalbum van picassa, normaal doe ik het via mijn eigen site (www.deberk.com/lukas) maar omdat ik alle foto's wilde plaatsen wilde ik eens wat anders proberen.

Het ging echt super snel en super makkelijk. Eerst picassa gebruikt om de foto's van mijn camera te halen en daarna gelijk op het web geplaatst en ze zijn ook hier te zien en je kan makkelijk linken.

Picassa kan je gratis downloaden, het is van google. Dus voor mensen die het nog niet gebruiken: Het is echt een aanrader en volgens mij veel en veel sneller dan hyves.

Annemieke

ow, ik wist niet dat je dat ook via picasa kon! Ik heb die al heel lang op m'n computer staan. Ga het gelijk uitproberen!
Liefs NElleke

ja ik gebruik altijd al picassa,gaat prima.weet alleen niet hoe die foto's groter geplaatst kunnen worden..zo handig ben ik er ook niet in..
maar werkt verder prima.
groetjes piewie,mv Mila

Nou heb het geprobeert, maar lukt me niet hoor (Blont he!)
Moet je het gewoon uit zo'n map kopieeren? Dat lukt al niet....mmmm lastig
Nelleke

ik ben er ook al een hele tijd mee bezig. Ze staan op Picasa nu maar heb geen idee hoe ik ze nu hier   krijg!!!

Annemiek HELP AUB!!!!!!

Cissy

dit is mijn versie:
alsze op picassa staan op het webalbum van picassa zetten.
je zet het forom en picassa naast elkaar(klein maken)
en sleept zo de foto,s van picassa naar venster van forum.
mischien kan het ook wel anders,maar ik doe het zo....
ook wel lastig om uit te leggen eigenlijk....en weet ook nog niet hoe ik de foto,s groter kan maken.
groetjes piewie

HAHAHAHAHA ik hou het maar gewoon bij hyves
Yoëll staat nu helemaal links bovenin dit bericht hihihihi

Terug
Bovenaan